צפי לירידה משמעותית במכירות ה-iPhone XR

חברת ההשקעות TF International Securities חוזה ירידה במכירות על רקע מחיר גבוה מדי, תחרות קשה מצד חברות ומלחמת הסחר עם סין, שעדיין מתנהלת בעוצמה

אפל. צילום: BigStock

ההפרש בין רמת הציפיות של אפל לגבי המכירות של המכשיר החדש של iPhone XR לבין הביצועים בפועל, כבר ברור שיהיה גדול. אפל אולי ציפתה שהמכשיר הזול בהשקה האחרונה שלה יניב עבורה מכירות ענקיות, אבל התחזיות מתעדכנות כל הזמן כדי להוכיח שזה לא יקרה.

אחת מהן היא של חברת ההשקעות TF International Securities. זו עדכנה את התחזית שלה שוב. לטענתה אפל תמכור לכל היותר 70 מיליון יחידות של iPhone XR החל ברבעון הרביעי של 2018 עד לסיום הרבעון השלישי של 2019, וזאת לאחר שעדכנה לאחרונה את התחזית מטה ל-100 מיליון מכשירים.

מחיר גבוה מדי, תחרות קשה מצד חברות בתחום הגבוה של האנדרואיד, כולל המכשירים החדשים של וואווי וירידה משמעותית במכירות בסין בגלל מלחמת הסחר האמריקנית-סינית שעדיין מתנהלת בעוצמה, הם חלק מהסיבות שמציינת חברת ההשקעות כסיבות לירידה בצפי המכירות.

לקוחות יירכשו מכשירים ישנים יותר שאפל עדיין מציעה בשוק

ברבעון הנוכחי, עם עונת החגים, צפויה אפל למכור כ-30 עד 35 מיליון טלפונים מהסוג הזה. עם זאת האנליסטים טוענים שבסך-הכל אפל לא תיפגע ברבעון הזה במיוחד, עם ירידה קלה לכ-80 מיליון יחידות, וזאת בגלל שלקוחות יירכשו מכשירים ישנים יותר שאפל עדיין מציעה בשוק.

כבר ברבעון הראשון של 2019 אפל תצטרך להתמודד עם עצירה עד ירידה בכמות הטלפונים הנמכרת. לעומת 52 מיליון יחידות iPhone ברבעון השני של 2018, ברבעון הראשון של השנה החדשה היא לכל היותר תגיע לכמות הזו, עם אפשרות של ירידה עד 47 מיליון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים