אפל שחררה בטה שנייה ל-iOS 10.2

העדכון החדש למערכת ההפעלה צפוי לכלול אפליקציות לצפייה בטלוויזיה ובסרטוני וידיאו, ואפשרות לבצע שיחות SOS למספרים מוגדרים מראש

לשמור על מרחק בין קוצבי לב למוצרי אפל

אפל (Apple) שחררה מהדורה שנייה של בטה לעדכון iOS 10.2 לכלל ציבור בוחני הבטה שלה. המהדורה השנייה של הבטה מגיעה שבוע לאחר המהדורה הראשונה, והיא שוחררה יום אחד לאחר שהחברה שלחה את העדכון למפתחי האפליקציות. מי שרשום לתוכנית הבטה הציבורית של iOS יכול כבר להתקין את המהדורה החדשה של העדכון, שזמינה ב-OTA.

עדכון 10.2 ל-iOS מוגדר כעדכון גדול למדי מאז ההשקה של iOS 10, והוא אמור להציג כמה תכונות שצפויות לשפר את השימוש במכשירי ה-iPhone, גם אם חלקן הגדול נוגע להיבט העיצובי של המערכת.

כך, לדוגמה, יכלול העדכון אפליקציה חדשה לצפייה בטלוויזיה, תוך אפשרות לאיתור וחשיפה לתכנים חדשים ולא מוכרים למשתמש, אפליקציה חדשה לצפייה בסרטוני וידיאו ואפשרות לבצע שיחות SOS למספרים מוגדרים מראש. תכונה מעניינת במיוחד קשורה לאפליקציית הצילום, עבור אלה שמשתמשים באפשרויות ידניות: ניתן לשמור הגדרות צילום מסוימות לשימוש חוזר.

בהיבט העיצובי כולל העדכון סדרה חדשה של אייקוני אמוג'י (Emoji), שמתווספת בהתאם לעדכון Unicode 9, ששוחרר באחרונה. אפל טוענת שהיא הוסיפה פרטים להרבה מאוד אייקונים, כדי לגרום להם להיראות קצת יותר מציאותיים. החברה גם הוסיפה לחבילה רקעים חדשים, שמבוססים על מה שהציגה בפרסומות לקראת השקת ה-iPhone 7, וכן אפקט תצוגה חדש, שמכונה Celebrate.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים