OpIsrael: הותקפו אתרי הכנסת ולשכת רואי החשבון

האתרים עברו השחתה וחזרו לאוויר לאחר זמן קצר ● רדוור זיהתה כי המתקפה השנתית נגד ישראל מאורגנת הפעם יותר וכי חלה עלייה במספר קבוצות ההאקרים שמשתתפות בה

האם נחווה את יום התקיפות בעוצמה? OpIsrael

"המתקפה השנתית של אנונימוס (Anonymous) נגד אתרים ישראליים, OpIsrael, מאורגנת השנה יותר מאשר בשנים קודמות", כך אומרים ברדוור (Radware). זאת, לאחר שבמהלך הבוקר והלילה ביצעו ההאקרים שורה של מתקפות מניעת שירות (Denial of Service) נגד מספר רב של אתרי ממשלה. במרבית המקרים ההגנות של המערכות הצליחו ליירט את המתקפות, אולם הן גרמו לירידתו מהאוויר לזמן קצר של אתר הכנסת, שכבר שוקם וחזר לפעילות רגילה.

"אנחנו רואים בתקשורת הפנימית של ההאקרים נטילות אחריות להפלתם של אתרים ממשלתיים נוספים, אולם נכון לשעה זו אין הוכחה לנכונותן של הודעות אלה", נמסר מרדוור בצהרים. "אנחנו גם מזהים התמקדות של ההאקרים במטרות ממשלה וכוונות להגביר את עצימות המתקפה נגד מטרות ממשלה בהמשך היום".

תוצאות המתקפה על אתר לשכת רואי החשבון

תוצאות המתקפה על אתר לשכת רואי החשבון

בנוסף, בחברה זיהו כי עשרות אתרים עסקיים קטנים יותר עברו במהלך היום והלילה מתקפות מניעת שירות או השחתה. על גופים אלה ניתן למנות את האתר של לשכת רואי החשבון, שעבר השחתה, וגם הוא כבר שוקם וחזר לפעילות רגילה.

תוצאות המתקפה על אתר הכנסת

תוצאות המתקפה על אתר הכנסת

עוד פרסמו ההאקרים רשימות של מאות מספרי כרטיסי אשראי גנובים המשויכים, לטענתם, לישראלים. ברדוור ציינו כי יש לקחת את המידע הזה בעירבון מוגבל, "כי עדיין לא ברור אם מדובר בכרטיסי אשראי חדשים או שימוש מחדש במספרים שפורסמו בעבר".

בחברה מזהים עלייה במספר קבוצות ההאקרים המשתתפות במתקפה. "הכלים הטכנולוגיים לביצוע המתקפות זמינים יותר להאקרים, והם קלים יותר להפעלה, וזה אומר שגם האקרים בעלי פחות ידע טכני וניסיון יכולים ליצור מתקפות משמעותיות יותר ובעלות אימפקט. יחד עם זאת חשוב לזכור כי עדיין ההצלחות של התוקפים מאוד מוגבלות, ומרבית האתרים שהורדו מהרשת חזרו לתפקוד תקין זמן קצר לאחר מכן", אמרו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים