!We ביצעה פרויקט וירטואליזציה בענבל; ההיקף הכספי: עשרות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת vSphere 4 של VMware, שגורמת לכך שעל גבי השרת הפיזי של ענבל פועלים עתה מספר שרתים וירטואליים, ביניהם שרת דואר, שרת SQL ושרת אורקל ● המערכת מבוססת על מיחשוב ענן, ולדברי !We גורמת לקיצוץ בעלויות ה-IT

!We מקבוצת חילן טק ביצעה בחברת ענבל פרויקט וירטואליזציה, שבמסגרתו הטמיעה את מערכת ההפעלה vSphere 4 של VMware. המערכת מביאה לכך שעל גבי השרת הפיזי של החברה פועלים מספר שרתים וירטואליים, ביניהם שרת דואר, שרת SQL ושרת אורקל (Oracle). הפרויקט נמשך כחודש והיקפו נאמד בעשרות אלפי שקלים.

מערכת vSphere 4 של VMware מבוססת על מיחשוב ענן, ומביאה את יתרונותיו למרכז הנתונים. מ-!We נמסר, כי בכך היא מקצצת את עלויות ה-IT. כמו כן, לדברי החברה, השימוש במערכת קיצר את העבודה בתחנות האאוטלוק (Outlook), הביאה לשיפור ביצועים משמעותי בשאילתות של שרת ה-SQL וניצולת ה-CPU בשרת אורקל, שהגיעה בעבר לרמה גבוהה של 80%-100%, ירדה בעשרות אחוזים.

לדברי אלי פרלמן, מנהל תשתיות ותמיכה באגף מערכות מידע בענבל, "השדרוג למערכת vSphere 4 היה מוצלח, ללא השבתה של העבודה השוטפת או עבודת המיחשוב, ונעשה בזמן קצר".

אופיר זמיר, ראש צוות מהנדסי מערכות VMware בישראל ובתורכיה, אמר ש-"מסקרים פנימיים שערכנו בקרב לקוחותינו בכל העולם עולה, כי קרוב ל-75% מהם מתכוונים לשדרג ל-VMware vSphere 4 בששת החודשים הקרובים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים