מי זכתה בתואר אפליקציית ה-iOS הפופולרית בכל הזמנים?

פייסבוק, גוגל ואפל הן השולטות הבלתי מעורערות בדירוג ההורדות של App Store ● בזירת המשחקים שולטות Candy Crush ו-Clash Of Clans

מפתיעה. App StoreStore

App Annie שחררה השבוע דיווח חדש המנתח את נתוני ה-App Store. הדו"ח מדרג את האפליקציות הפופולריות והרווחיות ביותר בכל הזמנים, המיועדות לשימוש במערכת ההפעלה iOS. באופן לא מפתיע, האפליקציה שזכתה במקום הנחשק הראשון, ואשר לה מספר ההורדות הגבוה ביותר (כרגע), היא פייסבוק (Facebook). פייסבוק-החברה-וההיסטריה תופסת גם כמה מקומות מוצלחים נוספים בין עשרת הגדולים בטבלה, עם אפליקציית המסרים המיידיים שלה (Facebook Messenger) הממוקמת במקום השני ועם שתי הרכישות המוצלחות: אינסטגרם (Instagram) שהגיעה למקום הרביעי ו-WhatsApp שמתיישבת טוב במקום השישי ברשימה.

בזירת המשחקים, הממתק שלא איבד עדיין את טעמו לגמרי, ושלמרות כמעט שלוש שנות הוותק שלו זוכה עדיין למיליוני הורדות בכל חודש, הוא Candy Crush Saga מבית King – והוא המשחק המוביל במספר ההורדות שלו מבין כל יתר המשחקים בעולם. אבל בעורפו נושף ה-Clash of Clans של Supercell, שנדחק למקום השני בטבלת ההכנסות ממשחקים.

לדברי החברה, התוצאות נקבעו בהתאם לבחינת נתונים שהצטברו החל מחודש יולי 2010, אז החלה במעקב אחרי ה-App Store. בנוסף נמסר כי בכדי לקבוע את דירוג האפליקציות נעזרה החברה בטכנולוגיות חדישות יותר, כך שהנתונים אמורים להיות מדויקים במיוחד.

בדירוג האפליקציות, גוגל (Google), פייסבוק ואפל (Apple) שולטות באופן נחרץ ברשימת עשרת הגדולות של כל הזמנים, כשיוטיוב (YouTube) של גוגל תופסת את המקום השלישי והמכובד. אפליקציית המפות, Google Maps, שוכנת במקום השמיני, ה-Find My iPhone של אפל במקום השביעי, וה-iTunes U שלה סוגרת את הטבלה במקום העשירי. רק שתיים מהחברות המתחרות בגוגל ופייסבוק הצליחו להכניס את רגלן לטבלה – מיקרוסופט (Microsoft) הציבה את סקייפ (Skype) שלה במקום חמישי – מקום טוב באמצע, ואילו טוויטר (Twitter) הצליחה אף היא להפגין נוכחות והתברגה אל המקום התשיעי.

אחד הדברים שמאפיינים את האפליקציות מרשימת "עשרת הגדולות", מספרים ב-App Annie, הוא העמידות שלהן לאורך שנים. למרות שמרביתן כבר חגגו את יום הולדתן הרביעי הן עדיין זוכות למיליוני הורדות מדי חודש. משמעות הדבר, כך הסבירו בחברה, היא שהאפליקציות המדוברות הן אלו שהמשתמשים מורידים ומתקינים כשהם קונים או מקבלים מכשירי iPhone או iPad חדשים. עוד מציינים בחברה כי מעניין לגלות ש-iTunes, שנחשבת כאפליקציה שזוכה להכי הרבה הורדות בארצות הברית, עשויה להפוך בקרוב גם לאפליקציה המבוקשת ביותר בסין, שם היא זוכה לפופולריות הולכת וגדלה.

בטבלת המרוויחות הגדולות הרשימה משתנה לחלוטין ומככבות בה דווקא אפליקציות בידור (כמו מוזיקה וספורט) ודייטינג. המובילה בטבלה היא אפליקציית המוזיקה והרדיו פנדורה (Pandora), שמרבית הביקוש לה מגיע מארצות הברית, ואחריה מתייצבות האפליקציות LINE, Zoosk, Apple’s Pages, Spotify, Badoo, Skype, MLB.com At Bat, Grindr ו-LINE PLAY. סקייפ היא היחידה שהצליחה להיכנס לשתי הרשימות גם יחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים