אייסר מציעה: Netbook אחד עם שתי מערכות הפעלה

החברה הודיעה, כי תשיק בקרוב מחשב Netbook בסדרת ה-Aspire One שלה, שיציע שתי אפשרויות אתחול ● כך, יוכלו המשתמשים לבחור האם לאתחל את המחשב באמצעות חלונות XP או דרך אנדרואיד 1.6 של גוגל ● ג'ים וונג, סגן נשיא בכיר באייסר: "בחרנו באנדרואיד, כי יש לה את הקישוריות הטובה ביותר שבנויה בתוך מערכת ההפעלה, ובחלונות, כי בחלק גדול מהזמן אנשים משתמשים ב-Netbook שלהם גם לצרכי עבודה, ותחת חלונות יש להם פרודוקטיביות טובה יותר וחוויית גלישה טובה יותר עם אינטרנט אקספלורר"

אייסר (Acer) הודיעה אתמול (ד'), כי היא מתכוונת להשיק בקרוב מחשב Netbook בסדרת ה-Aspire One שלה, שיציע שתי אפשרויות אתחול: לצד התקנה סטנדרטית של גרסת ה-XP הביתית של חלונות (Windows XP Home), יוכלו המשתמשים לבחור לאתחל את המחשב תחת גרסה 1.6 של אנדרואיד (Android).

החברה מסרה שהחיבור בין שתי מערכות ההפעלה הללו יציע את הטוב בשני עולמות: מצד אחד, מבטיחה אנדרואיד אתחול מהירה וקישוריות טובה לאינטרנט, בעוד שמי שזקוק לפרודוקטיביות דווקא יאתחל את המחשב לסביבת חלונות, שלטענת אייסר טובה יותר לצרכים האלה. לפי החברה, אם בוחרים לאתחל את המחשב בסביבת אנדרואיד מגיעים לשולחן העבודה לאחר 18 שניות בלבד, וכיבוי המחשב נמשך 3 שניות בלבד.

ג'ים וונג, סגן נשיא בכיר באייסר, הסביר באירוע ההשקה של המחשב, כי ההחלטה לבחור באנדרואיד נבעה מכך שאין דרישה גדולה מצד הצרכנים לגרסאות של לינוקס (Linux). "אנחנו מתאימים את עצמנו", אמר, "ובחרנו באנדרואיד, כי יש לה את הקישוריות הטובה ביותר שבנויה בתוך מערכת ההפעלה. ולמה גם חלונות? בחלק גדול מהזמן אנשים משתמשים ב-Netbook שלהם גם לצרכי עבודה ותחת חלונות יש להם פרודוקטיביות טובה יותר וכן חוויית גלישה טובה יותר עם אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer)".

המחשב החדש יגיע בתצורה סטנדרטית למדי: מסך 10.1 אינץ' עם מעבד אטום N280, כונן קשיח בנפח 160 ג'יגה-בייט ו-1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM. המחיר המיועד הוא 350 דולרים לצרכן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים