טלדור תקשורת זכתה במכרז השירות הרב-שנתי של צה"ל למרכזיות נורטל; ההיקף: כחמישה מיליון שקלים

החברה תתפעל את כל המרכזיות בצה"ל, תיתן תמיכה לטלפונים החכמים ותספק שירות למרכזי ה-Call Center, שכוללים עשרות אלפי שלוחות

טלדור תקשורת תספק שירות עבור כל מערך המרכזיות שמבוססות נורטל (Nortel) בצה"ל בשנים הקרובות. היקפו הכספי של המכרז, שכולל את תחזוק הרשת הגדולה בישראל מסוגה, נאמד בחמישה מיליון שקלים.

במסגרת המכרז תתפעל טלדור את כל המרכזיות, תיתן תמיכה לטלפונים החכמים ותספק שירות למרכזי ה-Call Center בצה"ל, שכוללים עשרות אלפי שלוחות. זכייה זו מצטרפת לזכייה דומה של החברה, במכרז תחזוקת אלפי השלוחות של עיריית תל-אביב.

בשיחה עם אנשים ומחשבים אמר יואל יסקרביץ', מנהל העסקים הראשי בטלדור תקשורת, כי העברת הפרויקט מחברות אחרות בתחום הינה הישג גדול מאוד עבור טלדור. לדבריו, החברה מספקת שירות למרכזיות נורטל בגופים המשמעותיים ביותר במשק ובהם משרדי ממשלה וחברות ממשלתיות, דואר ישראל, חברת חשמל ובנק לאומי.

מנכ"ל טלדור תקשורת, רונן צרפתי, מסר כי "הזכייה הינה הבעת אמון ביכולות החברה לספק חבילות שירותים בהיקפים משמעותיים, תוך עמידה בסטנדרטי שירות ו-SLA גבוהים".

כידוע, נורטל נמצאת בהליכים של פשיטת רגל ורבות מחטיבותיה כבר נמכרו. חטיבת המרכזות הארגוניות נמצאת בשלבי העברה לאווייה, תמורתה שילמה 475 מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים