אווייה וגוגל מפתחות פתרונות למרכזי שירות לקוחות לעסקים

שתי החברות עובדות ביחד על פרויקט להקמה מהירה של מרכז השירות, תוך מתן גישה מהירה לנציגים ● הוא מבוסס על פתרון ענן שנקרא An Avaya agent for Chrome

לזהות בעיות ולטפל בשורש. שירות לקוחות. אילוסטרציה: BigStock

אווייה (Avaya) וגוגל (Google) עובדות בימים אלה על פיתוח פתרונות למרכזי שירות לקוחות לעסקים. גוגל עצמה משתמשת בטכנולוגיות של אווייה הן לתשתית הטלפוניה הגלובלית שלה והן לניהול פעילות מרכזי שירות הלקוחות שלה.

הפרויקט הראשוני מאפשר הקמה מהירה של מרכז שירות לקוחות עם נציגים ומפקחים בכל מקום, כמו גם תמיכה בהמשכיות עסקית ושימוש בנציגי שירות ניידים, או כאלה שנמצאים במקומות מרוחקים. נציגי שירות הלקוחות ישתמשו במחשב Chromebook ובממשק WebRTC כדי לגשת אל שולחן העבודה שלהם, המסופק על ידי אווייה.

מדובר בשירות מבוסס ענן שנקרא An Avaya agent for Chrome. הוא מבטל את הצורך להכין מחשב עבודה מלא בנקודות הקצה של נציגי שירות הלקוחות ומאפשר לנציגים גישה מהירה לחבילה המלאה של הטכנולוגיות הנדרשות לתגובה בזמן אמת ללקוחות.

תומר פרידור, מנהל פעילות אווייה ישראל, אמר כי "מרכזי שירות לקוחות הם דינמיים מאוד, קריטיים להצלחה העסקית וחייבים להיות פונקציונליים. הגמישות והיכולת לצייד במהירות מרכז שירות לקוחות בעונות שיא כמו תקופות החגים, השקת מוצרים חדשים ותקופות של מבצעים שיווקיים יכולות ליצור הבדל עצום ביצירת הכנסות ובשיפור שביעות הרצון של הלקוח".

בנוסף, אווייה השיקה שורה חדשה של פתרונות בשם הכולל Avaya Engagement Solutions, שמיועדים לתקשורת רבת ערוצים, תוך עמידה בדרישות אבטחה ארגונית, זמינות ויכולת ניהול רחבה. הם כוללים טכנולוגיות שמחברות בין מקומות ופונקציות ברחבי הארגון, ומשלבות יישומים המאפשרים זרימת תהליכי עבודה בהעברה תקינה וללא תקלות בין המחשב השולחני למכשירים הניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים