סנדיסק תייצר כונני פלאש עמידים במים ומותאמים ללקויי ראייה

החברה התאימה את סדרת כונני ה-Cruzer Enterprise לדרישות הצבא והממשל האמריקני ● הסדרה המורחבת של ה-Cruzer Enterprise פותחה ונבנתה כך שתעמוד גם בתנאי סביבה קשים מאוד, כולל עמידה בתנאי סופה וגשם, ואף בטביעה במים ● ממשק ה-GUI תומך כעת במספר טכנולוגיות מסייעות, כגון אפליקציה שקוראת את המידע ומקריאה אותו בקול ואפשרות להציג את המידע על מסך ברייל

סנדיסק (SanDisk) הרחיבה את סדרת כונני הפלאש (דיסק און קי) שלה מדגם Cruzer Enterprise, כדי להתאימה לתקן 810-F של הצבא האמריקני לעמידות במים, ובמטרה להנגיש אותם ללקויי ראייה (על פי סעיף 508). דרישות הצבא האמריקני קובעות, כי מוצרי איחסון, מחשבים וציוד הקשור ב-IT יהיה מוגן באופן שימנע איבוד מידע קריטי, גם במידה שהוא נחשף למים. דרישה זו חשובה עוד יותר כשמדובר ביישומים צבאיים או הקשורים לבריאות הציבור, כאשר מדובר במידע רגיש וחשוב מאוד ובחשיפה לתנאים סביבתיים העלולים לפגום בכונן ה-USB ולגרום לו נזק. הסדרה המורחבת של ה-Cruzer Enterprise פותחה ונבנתה כך שתעמוד גם בתנאי סביבה קשים מאוד, כולל עמידה בתנאי סופה וגשם, ואף בטביעה במים.

כדי לענות על דרישת הממשל האמריקני להנגשת ציוד לאנשים עם מוגבלויות, שידרגה סנדיסק את GUI (ר"ת Graphical User Interface), על מנת לשפר את הנגישות למידע עבור אנשים בעלי ליקויי ראייה. ה-Cruzer Enterprise תומך כעת במספר טכנולוגיות מסייעות, כגון אפליקציה שקוראת את המידע ומקריאה אותו בקול (Text-to-Speech) ואפשרות להציג את המידע על מסך התומך בכתב ברייל.

כדי לשפר את ההגנה על המידע הרגיש שמאוחסן בכוננים, יוטמעו בהם מספר אפליקציות אבטחה והגנה, כולל תמיכה במערכת CAC (ר"ת Common Access Card), ומערכת זיהוי משתמש PIV (ר"ת Personal Identity Verification). מערכות אלה מזהות את המשתמש על פי תג הזיהוי המונפק לעובדי הממשל – ומאפשרות לו גישה למבנים ולמידע רגיש. ההצפנה שיעברו הכוננים נעשית באמצעות חומרה בתקן 256-bit AES, העומדת בדרישות תקינה מחמירות כדוגמת FIPS 140-2 level 2 (ר"ת Federal Information Processing Standard) של מכון התקנים האמריקני לטכנולוגיה, NIST (ר"ת National Institute of Standards and Technology) ו-Common Criteria EAL2.

יריב פישמן, דירקטור ניהול מוצרי האנטרפרייז בסנדיסק, אמר: "שידרגנו את סדרת ה-Cruzer Enterprise כדי שתתאים לצרכים המשתנים של קהל יעד חדש וגדול".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. IMAD

    Dear sir we are so glad to contact you we are looking for secure flash disk for use in schools we need to get reseller prices for the following SanDisk Cruzer Enterprise FIPS Edition 1GB /2g /4 g START QUANTITY : 25-50 UNIT waiting your reply ASAP REGARDS IMAD -- SIS Siliko ideal System Company

אירועים קרובים