VMware השיקה מוצר ראשון שפותח במרכז בישראל: vCenter AppSpeed

מוצר השו"ב החדש מציע יכולת ניהול פרואקטיבית לאפליקציות המורצות במכונות וירטואליות, וייכלל בחבילת הניהול של החברה, VMware vCenter ● הפתרון אמור לסייע בשיפור ביצועי האפליקציות, זמן ה-uptime ולחסוך בשעות איתור וטיפול אוטומטי בצווארי בקבוק ● מרכז הפיתוח של VMware הוקם לפני כשנה, בעקבות רכישת B-Hive הישראלית

VMware השיקה היום (ב') ברחבי העולם את המוצר הראשון שפותח במרכז המו"פ הישראלי שלה – VMware vCenter AppSpeed. הפתרון אמור לתת למנהלי ה-IT בארגונים יכולת ניהול פרואקטיבית לאפליקציות, המורצות במכונות וירטואליות, כך שיוכלו לראות את מצבן בכל רגע נתון. מדובר בטכנולוגית שליטה ובקרה, שמסוגלת לגלות, לנטר ולדווח תוך מספר דקות על מצב הביצועים, שימוש ותלות בתשתיות וירטואליות ופיסיות כאחד. התוכנה מסייעת למשתמש לשפר את ביצועי האפליקציות, זמן ה-uptime ולחסוך בשעות איתור וטיפול אוטומטי בצווארי בקבוק.

מרכז הפיתוח של VMware הוקם לפני כשנה, בעקבות רכישת B-Hive הישראלית. המוצר החדש ייכלל במסגרת חבילת הניהול המלאה VMware vCenter, שתכלול גם את המוצר החדש – VMware vCenter Chargeback ואת גרסה 4 החדשה של VMware vCenter Lab Manager.

שמוליק ענתבי, מנהל אזור VMware ישראל ותורכיה: "עיקר הקושי של עסקים הוא לספק רמת שירות נאותה, המתאימה למטרות העסקיות של הארגון. הפתרון שלנו מאפשר להבין אילו פעולות (טרנזקציות) מתנהלות בתוך מחסן הנתונים, מתי מתרחש צוואר בקבוק, איך לטפל בבעיות בזמן אמת וכיצד לדאוג שמשאבים מתאימים מוקצים לפעולות אלו".

ענתבי מסביר, כי "בכל פעם שאתה נכנס לחשבון האינטרנט שלך בבנק ומבצע פעולה, היא נרשמת בשרת. בבנקים מדובר באלפי שרתים וכל שרת כזה מטפל באלפי פעולות. לעיתים נוצרות בעיות עומסים כתוצאה מצווארי בקבוק במשאבי המיחשוב – עיבוד, זיכרון, גישה לדיסק ועוד. התוכנה החדשה מזהה את צוואר הבקבוק במשאב הבעייתי ומתריעה על כך. במקביל, היא מבצעת מעקף, כך שהפעולה שהלקוח מבצע לא נפגעת. החיסכון מתבטא לא רק בצמצום משמעותי של כמות השרתים, אלא גם בעלויות החשמל ועלויות התפעול. השירות מתבצע באופן אוטומטי, כך שרמת השירות ללקוח עולה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים