פנדה: 30% מהמחשבים בישראל שמוגנים על ידי אנטי וירוס – נגועים בנוזקות

לכבוד השקת אנטי וירוס חדש, סקרה פנדה 5,000 מחשבים בישראל - פרטיים וארגוניים כאחד – שבכולם הייתה מותקנת תוכנת אנטי וירוס ● מתוצאות הבדיקה עולה, כי ב-29% מהם נתגלו וירוסים, תולעים, סוסים טרויאנים ונוזקות נוספות

יש לכם אנטי וירוס במחשב? אתם לא בהכרח מוגנים. סריקה שערכה בחודש האחרון חברת אבטחת המידע פנדה ב-5,000 מחשבים – פרטיים וארגוניים כאחד – בישראל מעלה שב-29% נתגלו וירוסים, תולעים, סוסים טרויאנים ונוזקות נוספות. בכל המחשבים שנסרקו ההייתה מותקנת תוכנת אנטי וירוס.

פנדה ערכה את הבדיקה לאחר שהשיקה תוכנת אנטי וירוס חדשה בשם PandaCloud. האנטי וירוס החדש מבוסס על פילוסופיית "האינטליגנציה הקולקטיבית". מפנדה נמסר, כי ה-PandaCloud יפחית את צריכת משאבי המחשב בלפחות 50%. לדבריהם, בניגוד למודלים הישנים של תוכנות האנטי וירוס, המאחסנות על הדיסק הקשיח של המחשב מיליוני דוגמאות של שורות קוד המקושרות לקודים זדוניים,  הסריקה שעורכת PandaCloud מתבצעת לא על המחשב האישי, כי אם על שרת ענק הממוקם במעבדות פנדה שבספרד, ומתעדכן באופן שוטף בתוצאות בדיקות של מיליוני מחשבים בעולם.

יהודה פיינזילבר, מנכ"ל פנדה ישראל, אמר בעקבות תוצאות הבדיקה, כי "עולה מהן בבירור שתוכנות האנטי וירוס הישנות אינן מבטיחות הגנה מלאה מפני נוזקות מחשב. הסיבות לכך ברורות: מספר הווירוסים החדשים עולה מדי יום בכמה אלפים". לדבריו, "בגישה הטכנולוגית הישנה, הדורשת איחסון של כל הקודים הזדוניים על גבי ההארד דיסק, לא ניתן יותר להתמודד עם קצב הגידול במספר הנוזקות מבלי  להכביד על שטח האחסון של המחשב ומהירות הביצוע שלו. זוהי בדיוק המציאות ממנה נולד הצורך בגישה חדשה כמו PandaCloud ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים