יוניקורן הבינה המלאכותית היילו גייס 120 מיליון דולר

הסכום מתווסף לגיוס של 136 מיליון דולר שהחברה ביצעה בסבב C ● במקביל, היא השיקה את מאיץ ה-GenAI עתיר הביצועים שלה מדגם Hailo-10, שמאפשר למשתמשים להריץ את היישומים באופן מקומי, על גבי המכשירים שלהם

עוד גיוס. היילו

חברת היוניקורן היילו מתל אביב, שמייצרת מעבדי AI למכשירי קצה, גייסה 120 מיליון דולר, שמתווספים לסבב הגיוס השלישי שלה (סבב C) – כך היא מסרה היום (ג'). עד כה גייסה היילו מעל 340 מיליון דולר. את מהלך המימון החדש הובילו משקיעים קיימים וחדשים, בין היתר משפחת זיסאפל, גיל אגמון, דלק מוטורס, אלפרד אקירוב, קומסקו ופועלים אקוויטי.

במקביל, החברה השיקה היום את מאיץ ה-GenAI עתיר הביצועים שלה מדגם Hailo-10, שמאפשר למשתמשים להריץ את יישומי הבינה המלאכותית היוצרת באופן מקומי, על גבי המכשירים שלהם וללא צורך בהרשמה לשירותים מבוססי ענן. מאיץ הבינה המלאכותית החדש מיועד לעיבוד מודלי שפה גדולים (LLMs) בצריכת הספק נמוכה, המאפשרת שימוש בבינה מלאכותית יוצרת במכשירי קצה בתעשיות המחשוב האישי והרכב.

היילו הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידה עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה ב-2022 ליוניקורן לאחר גיוס הון בהיקף של 136 מיליון דולר, במסגרת סבב C. המטה של היילו ממוקם בתל אביב ויש לה משרדים ביפן, טייוואן, סין, דרום קוריאה, גרמניה וארצות הברית, ורשת של מפיצים באסיה, צפון ודרום אמריקה, אוסטרליה ואירופה. מוצריה נמצאים בקרב יותר מ-300 לקוחות ברחבי העולם. החברה מעסיקה מעל 250 עובדים, ומגייסת עובדים נוספים.

המעבדים של היילו מאפשרים למכשירים חכמים לבצע משימות למידה עמוקה מתוחכמות, דוגמת זיהוי ופילוח של עצמים בזמן אמת, תוך מזעור של צריכת ההספק, גודל ועלות השבב. הם מיועדים להשתלב בסוגים רבים של מכונות חכמות ומכשירים חכמים במגוון מגזרים, ובכללם רכב, אבטחה, מחשוב, תעשייה 4.0 וקמעונאות.

"סגירת מהלך המימון החדש מאפשרת לנו למנף את כל ההזדמנויות שיש לנו בקנה, וסוללת את הדרך לצמיחה ארוכת הטווח שלנו", אמר אור דנון, מנכ"ל ומייסד משותף של היילו. "יחד עם השקת מאיץ ה-GenAI מדגם Hailo-10, המהלך יאפשר לנו להביא AI קלאסי ו-GenAI למכשירי קצה, באופנים שירחיבו משמעותית את הפריסה וההשפעה של טכנולוגיה חשובה זו. תכננו את Hailo-10 כך שישלב באופן רציף יכולות בינה מלאכותית יוצרת בחיי היומיום של משתמשים וישחרר אותם ממגבלות של רשתות מבוססות ענן. כך המשתמשים הופכים למעשה לבעלים של כלי ה-GenAI, ויכולים להשתמש בהם באופן רציף ומיידי – לשיפור התפוקה והעשרת חוויית המשתמש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים