מנמ"ר זכה ב-iPad מתנת אנשים ומחשבים – ותרם אותו לקהילה

מחשב הלוח הנחשק נתרם לעמותת צב"ע - העוסקת בשינוי חברתי ופועלת להקטנת הפערים ולהגברת המעורבות והאחריות האישית בחברה הישראלית ● גרהבגי הוא לא הזוכה האחרון ב-iPad - מכשיר נוסף יוגרל אחרי החגים בין מי שיחתמו בשבועות הקרובים על אישור קבלת מידע שיווקי מקבוצת אנשים ומחשבים

דני גרהבגי, סמנכ"ל מערכות המידע של קבוצת שטראוס, הוא הזוכה המאושר במכשיר iPad יוקרתי של אפל (Apple). גרהבגי זכה בהגרלה שערכה היום (ד') קבוצת אנשים ומחשבים בין אלפי מקצועני ה-IT שחתמו בחודש האחרון על אישור קבלת מידע שיווקי מהקבוצה, והתווספו לעשרות האלפים שכבר חתמו עד עתה.

גרהבגי, ששמח מאוד על זכייתו, החליט מיד לתרום את ה-iPad בו זכה לעמותת צב"ע (צעירים בונים עתיד) – העוסקת בשינוי חברתי ופועלת להקטנת הפערים ולהגברת המעורבות והאחריות האישית בחברה הישראלית. בכלל, קבוצת שטראוס פעילה מאוד בתרומה לקהילה ובמעורבות עובדיה בעמותות. שטראוס אף מאמצת שני סניפים של עמותת צב"ע – הסניף שבעכו, ליד מרכז קבוצת שטראוס באחיעד, ואת הסניף שבראש העין.

גרהבגי הוא לא הזוכה האחרון ב-iPad – מכשיר נוסף יוגרל בין מי שיחתמו בשבועות הקרובים על אישור קבלת מידע שיווקי. הגרלת הזוכה תיערך ב-15 בספטמבר – מיד לאחר החגים. יצוין, כי מאות מחשבי iPad כבר יובאו לישראל באופן ישיר על ידי אנשים ומחשבים, ונמכרו בעלות הנמוכה ביותר בארץ.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים