שי ונסובר מונה למנהל תחום ביטחון ב-Infinidat ישראל

ונסובר שימש שנים רבות כמנהל מכירות למגזר הביטחון ב-EMC ישראל, שם עבד מאז סוף המילניום הקודם

שי ונסובר מונה למנהל תחום ביטחון ב-Infinidat ישראל, כך נודע לאנשים ומחשבים.

ונסובר שימש שנים רבות כמנהל מכירות למגזר הביטחון, EMC ישראל. הוא עבד אצל ענקית ניהול תשתיות ה-IT מאז סוף המילניום.

בראש Infinidat הישראלית, עומד משה ינאי והיא הוקמה על ידו ב-2011. ינאי עבד במילניום הקודם ב-EMC, ועד פרישתו ממנה הוביל את פיתוח החומרה והתוכנה של מוצר הדגל שלה, סימטריקס – שהיה הגורם העיקרי להפיכתה לחברת ענק, בשווי של 200 מיליארד דולר, נכון ל-2000.

ינאי ואחרים הביאו לצמצום הפער בין עלויות האחסון היורדות, ובין הצורך בגידול תקציבי ה-IT והגידול במידע שנדרש לטפל בו.

לאחר מכן ינאי הוביל ומימן את הקמת הסטארט-אפ הישראלי XIV, המפתח מערכות אחסון מבוססות מחשוב גריד. הוא נרכש על ידי יבמ (IBM), תמורת 300 מיליון דולר, בסוף 2007. זמן קצר לאחר מכן, באפריל 2008, רכשה יבמ חברת סטארט-אפ נוספת שינאי נמנה עם מקימיה, דיליג'נט, שעסקה אף היא באחסון נתונים.

שלוש שניות בשנה

Infinidat מספקת, בקופסה אחת, עם ניהול אחד, פתרונות אחסון יעילים ועתירי ביצועים, הניחנים ביכולת לאחסן נפחים גבוהים בשטח קטן ובזמינות גבוהה. פתרון הדגל של החברה, ה-InfiniBox, מציע נפח אחסון בקיבולת של כ-2 פטה-בייט בארון בודד.

למוצר יש זמינות של 'שבע תשיעיות' – 99.99999%, משמע נפילה של לכל היותר שלוש שניות בשנה. הביצועים של המוצר הם בסדר גודל של יותר מ-850 אלף IOPS, עם יכולת להזרמת נתונים בקצב של עד 12.5 ג'יגה-בייט בשניה.

לחברה כ-400 עובדים, רובם אנשי פיתוח. לקוחות החברה כוללים חברות מרשימת הפורצ'ן 500 (Fortune 500) בתחום הפיננסים והבנקאות, הממשל, הבריאות, האנרגיה ושירותי הענן. בארץ לחברה 30 לקוחות, ביניהם גם ארגונים גדולים במגזר הפיננסי.

לכל אחד – דטה סנטר משלו

יצויין כי בשנה הבאה צפוי לצאת מכרז משרד הביטחון לטובת האחסון בצבא. במאי 2015 משרד הביטחון האריך עד סוף 2017 את ההסכמים הרב-שנתיים לרכישת מערכות האחסון של EMC ונט-אפ (NetApp) עבור צה"ל. שתי הספקיות זכו ב-2010 במכרזי אחסון ענקיים בצה"ל, בהיקף כספי של מאות מיליוני שקלים למשך שנים.

המכרז בו זכתה EMC ב-2010 נועד לצורך אספקת מערכות אחסון בסביבת SAN – רכיבי חומרה ותוכנות לניהול האחסון עבור הצבא וגורמי ביטחון נוספים. עוד הוא כולל אספקת מערכות גיבוי ומערכות דה-דופליקציה. EMC ניצחה באותו המכרז את יבמ (IBM) והיטאצ'י דטה סיסטמס (HDS). נט-אפ זכתה במכרז נוסף בתחום, לאחסון אחוד בסביבת NAS. בשל הזכייה של שתי החברות, עבר הגיבוי בצבא באופן הדרגתי מהתבססות על קלטות לדיסקים.

בצבא מאוחסנים מאות טרה-בייטים של נתונים, במגוון מערכות, רובן של EMC ונט-אפ. לצדן פועלות מערכות אחסון של יבמ, HDS ומעט של HP. צה"ל החל להשקיע במערכות אחסון בצורה מסיבית לפני יותר מעשור. ריכוזי האחסון נמצאים בדטה סנטרים, כאשר לכל אחת מזרועות הצבא ולכל אחד מהאגפים המובילים יש דטה סנטר משלו, שמספק שירותי אחסון עבור יחידות פריפריאליות.

מ-Infinidat לא נמסרה תגובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים