באו לבקר במאורת הנמר: יגאל ושגיא ורדי, מקימי Ethoos, ושחר רז, יועץ התקשורת השיווקית של החברה

23/12/2015 12:05
באו לבקר במאורת הנמר: יגאל ורדי, ממקימי Ethoos; שחר רז, Socially Elevating Your Social Presence, יועץ התקשורת השיווקית של החברה; ושגיא ורדי, ממקימי ומנכ"ל החברה

באחרונה באו לבקר במאורת הנמר יגאל ורדי ובנו, שגיא, שני דורות מייסדים של סטארט-אפ חדשני ומעניין בשם Ethoos. החברה פיתחה פלטפורמה דיגיטלית שיודעת לנתח את אישיות המשתמש בפחות משתי דקות ולבצע עבורו התאמה פרסונאלית במגוון רחב של תחומים.

במהלך הביקור שוחחנו על כמה שאלות: מה היה קורה אם אפשר היה לתת לנתרמת זרע פוטנציאלית לבחור את התורם האידיאלי עבורה גם על בסיס תכונות האופי שלו, ולא רק בגלל צבע השיער והגובה? מה היה קורה אם חברות האשראי היו יכולות לתת הלוואות לאנשים שאין סיכוי בעולם שיחליטו לשמוט את החוב שלהם? מה היה קורה אם חברות ההשמה וכוח האדם היו יכולות לחזות את ההתאמה של המועמדים לתפקיד לפי האישיות שלהם, ולא רק על בסיס הרזומה?

אורחיי סיפרו לי שכיום, כל זה אפשרי – בזכות האלגוריתם שפיתחה Ethoos, שנותן את המידע המעמיק והמהימן ביותר על אישיות האדם עליו הוא מקבל מידע. אחרי שלב ניתוח תכונות האופי, המערכת יכולה לבצע התאמה אופטימלית עבורו מתוך יתר האנשים שבמאגר.

החברה פיתחה API מבוסס Rest, שמוגן על ידי מספר שכבות של מנגנוני אבטחה, הכוללים הצפנת תקשורת, שמירת מידע בשרתים נפרדים, חסימת גישה למידע רגיש, זיהוי הגורם המתחבר ופתיחת הרשאות ספציפיות לפי לקוח. השרתים מאוכסנים ב-AWS בתצורת שרידות, עבור מקרים של תקלות בשרתים ונגישות אופטימלית מכל מקום בעולם. כך יכולים לקוחות החברה להתממשק לשירות דרך הענן ולבצע את ניתוח הפרופיל כחלק אינטגרטיבי במערכות שלהם.

יגאל ורדי הוא פסיכולוג וגרפולוג בארץ ובעולם, שהקדיש את 40 השנים האחרונות לחקר מדעי ויישומי של אישיות האדם. שגיא ורדי, שמשמש גם כמנכ"ל החברה, היה בעברו בנקאי השקעות ושם צבר ניסיון רב בעבודה עם סטארט-אפים בארץ ובחו"ל. תחת ניהולו של שגיא, החברה ביצעה את הטרנספורמציה הנדרשת של גוף הידע המדעי שהצטבר והנגישה אותו לעולם הדיגיטלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים