מקסין פסברג תעמוד בראש אינטל ישראל

היא תחליף את מולי אדן, שפרש במרץ האחרון מתפקיד נשיא החברה ● דניאל בן עטר יהיה אחראי על כל פעילויות הייצור של אינטל בארץ

מימין: דניאל בן עטר ומקסין פסברג

מקסין פסברג תעמוד בראש אינטל (Intel) ישראל – כך הודיעה החברה היום (ד'). פסברג, מנכ"לית החברה, תיכנס במקומו של מולי אדן, שפרש לא מכבר מתפקיד הנשיא. כמנהל פעילות הייצור של החברה יתמנה דניאל בן עטר, מנהל המפעל בקריית גת (Fab 28), שבאחרונה קיבל תואר סגן נשיא באינטל העולמית.

פסברג הצטרפה לאינטל ירושלים ב-1983 כמהנדסת ליתוגרפיות. בין השנים 2000 ל-2004 ניהלה את המפעל בקריית גת (Fab 18) וב-2006 מונתה למנהלת המפעל החדש של החברה באותה העיר (Fab 28). ביוני 2007 היא מונתה לתפקיד מנכ"לית אינטל ישראל. בשנה שעברה הייתה פסברג בין מדליקי המשואות בטקס בערב יום העצמאות.

אדן פרש מתפקיד נשיא אינטל ישראל במרץ האחרון, לאחר ששימש בו במשך כשנתיים. יצוין כי פסברג נשארה בתפקיד המנכ"לית גם לאחר מינויו של אדן, לאחר מאבק שניהלה.

בן עטר החל את דרכו באינטל ב-1993 כמהנדס דיפוזיה במפעל בירושלים. מאז מילא שורה של תפקידי הנדסה וניהול במערך הייצור של אינטל. הוא מונה למנהל המפעל בקריית גת ב-2011. תחת הנהללתו זכה המפעל ב-Intel Quality Award – הפרס של אינטל לאיכות.

"אינטל ישראל תמשיך לעמוד בחוד החנית של הטכנולוגיה גם בשנים הקרובות ותמשיך לתרום למשק ולחברה הישראלית", אמרה פסברג.

באינטל העולמית אמרו כי "פסברג הצליחה להוביל את אינטל ישראל לביצועים מעולים. התרומה שלה לאינטל העולמית, למדינת ישראל ולמפעל בקריית גת היא אדירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים