סובארו קיבלה אישור לבדוק מכוניות בנהיגה עצמית בקליפורניה

היצרנית - שמפגינה כבר כיום חדשנות עם חבילת הבטיחות שלה, EyeSight - מצטרפת ל-21 חברות אחרות במדינה שמפתחות ובודקות כלי רכב אוטונומיים

מריחים כבר את העתיד. אילוסטרציה: BigStock

יצרנית הרכב סובארו (Subaru) קיבלה את היתר ה-DMV של משרד הרישוי בקליפורניה, המאפשר לה לבחון מכוניות בנהיגה עצמית במדינה.

על פי דיווח מאתר Endgadget, סובארו קיבלה ב-9 בפברואר את האישור לבדיקת הרכב האוטונומי, מה שמביא את המספר הכולל של חברות שעוסקות כיום בבדיקות טכנולוגיית נהיגה אוטונומית בקליפורניה ל-22.

בין החברות הללו נכללים מספר שמות גדולים, כולל את היצרניות NVIDIA ופורד (Ford), וכמובן את ענקית הטכנולוגיה, גוגל (Google).

כבר מספקת ביטחון ממוחשב במערכת EyeSight

סובארו – שמתגאה במערכת EyeSight הייחודית – תבחן ככל הנראה גם תוספות חדשות למערכת, אשר כוללת כיום בלימת חירום אוטומטית, אזהרת התנגשות חזיתית, בקרת שיוט אדפטיבית, טלטול אזהרה בעת סטייה מהמסלול וסיוע בשמירה על נתיב הנסיעה. לאחרונה גם הרחיבה סובארו את חבילת EyeSight בתוספת בלימת חירום אוטומטית הפוכה.

על פי הדיווח ב-Endgadget, לא הרבה ידוע על מה שהחברה מתכוונת לבדוק בכל הנוגע ברכבים האוטונומיים, אבל האתר מציין כי היצרנית רוצה לפתח בנוסף עזרי נהיגה פעילים, כולל הפעלה אוטומטית ועצירה במהלך עומס תנועה. בנוסף ציון גם כי היצרנית רוצה להציע החלפת נתיב אוטומטית והיגוי בפיתולים ועוד, וכל זאת עד לשנת 2020.

יצוין כי החברה מפגינה כבר כיום חדשנות מעוררת השתאות כשלמעט ברכבי הקופה Brz ובכלי רכב המאובזרים עדיין בהילוכים ידניים, חבילת הבטיחות המתקדמת EyeSight נגישה בכל מודל סובארו הנמכר בשוק האמריקני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים