"הטאבלט הזול בעולם" מגיע למערב: החל להימכר בארה"ב ובריטניה

ה-UbiSlate7Ci הושק במקור בהודו במטרה להגביר את הגישה לאינטרנט במדינה, ועתה החל לחדור לשווקי הענק בצפון אמריקה ואירופה תמורת 38 דולר בלבד ● יכולות המכשיר הן בהתאם למחירו הנמוך, אבל הוא מגיע עם אפליקציות ייעודיות בתחומי החינוך, הבידור והמשחקים

הצרכנים בארצות הברית ובריטניה יכולים לקנות מעתה את "הטאבלט הזול בעולם", או לפחות כך הוא מכונה, תמורת 37.99 דולר בלבד. מדובר במכשיר ה-UbiSlate7Ci של DataWind, שיועד תחילה לשוק ההודי, ומושק בארצות הברית ובבריטניה בתקופת הקניות הסוערת של חגי סוף השנה.

היכולות של ה-UbiSlate7Ci בסיסיות למדי: הוא מבוסס על אנדרואיד (Android) בגרסה 4.0 ומגיע עם מסך TFT בגודל של 7 אינץ', מעבד Cortex A8, זיכרון RAM בנפח של 512 מגה-בייט וזיכרון פנימי קטן מאוד – 4 ג'יגה-בייט בלבד.

המטרה המקורית של הטאבלט הזול הייתה להפיץ את הגישה למיחשוב ולאינטרנט בתת היבשת ההודית, והוא אף הושק שם על ידי לא פחות מאשר מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון. לצד יכולותיו הבסיסיות, הטאבלט כולל אפליקציות שונות שהותקנו בו מראש, בתחומי החינוך, הבידור והמשחקים. בעלי המכשיר יכולים להוריד אפליקציות נוספות מ-Google Play, אולם לא ברור עד כמה הוא יוכל להסתדר עם אפליקציות עשירות בגרפיקה, בגלל המעבד הקטן שלו.

סוניט סינג' טולי, מנכ"ל Datawind, אמר כי "פיתחנו את המכשיר לאחר שהבנו שהשיעור הנמוך של התרחבות האינטרנט בחלקים רבים בעולם נובע בעיקר מחוסר יכולת לקנות את המכשירים, בגלל המחירים הגבוהים שלהם. המטרה שלנו היא לגשר על הפער על ידי הצעת מכשירים זולים".

סוגיית העדר הגישה לאינטרנט עקב חוסר יכולת כספית רלוונטית לא רק להודו או למקומות אחרים בעולם השלישי, אלא גם לארצות הברית: ל-5% מהאמריקנים אין גישה לרשת מאחר שהם לא יכולים להרשות לעצמם לקנות את המכשירים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    עברית, בבקשה! "שווקים", אך "שוּקי העולם המערבי".

אירועים קרובים