תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO 2017, יום ג' 16 במאי, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב

"מנמ"רים יעברו להתמקד בפיתוח צמיחה ויישום שינוי דיגיטלי בארגון"

07/05/2017 11:40
שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: יח"צ

במרכזו של אירוע Bynet Expo 2017 יעמדו הדרכים בהן ארגונים מתמודדים עם אתגרי הדיגיטל, הטכנולוגיות המיועדות לאפשר להם ליישם חזון דיגיטלי, וכיצד אלו משתלבות עם הדרישות והצרכים העסקיים המשתנים.

בראיון עם שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל, הוא מציג את האתגרים המרכזיים של הארגונים בעידן דיגיטלי בו Less is More, את פתרונות נט-אפ לתמיכה בטרנספורמציה דיגיטלית, ואת התכנים המרכזיים אותם תציג החברה באירוע.

מהם האתגרים המרכזיים של המגזר הארגוני בעידן ה-Less is More?

"כמויות הנתונים המיוצרות כיום כתוצאה מהטמעת טכנולוגיות חדישות הן אדירות יותר מאשר בעבר, והיקפן צפוי לגדול עד לשנת 2020 ב-53%".

"לפי התחזיות, במהלך השנתיים הקרובות 67% מהמנמ"רים יעברו להתמקד בפיתוח צמיחה ורווחיות וישאפו ליישם שינוי דיגיטלי בארגון. במסגרת השינוי הם יקדישו את מירב המאמצים לטובת ניצול המידע לצורך הפקת תובנות עסקיות".

"העולם של ימינו הוא עולם אינטרנט של הדברים, מכוניות אוטונומיות ואינטליגנציה מלאכותית. זהו עולם שבו האתגר האמיתי הוא זיהוי מיקומו המדויק של המידע וכיצד ניתן לאפשר גישה אליו".

"אתגרים אלו מחייבים שימוש ביכולות שהן יותר ויותר 'ענניות' המתקיימות במסגרת המעבר לדטה סנטר היברידי. תכונות אלה כוללות בין השאר תוספת גמישות ברמת הביצוע וברמת יכולת הגדילה וההתפתחות, כאשר במקביל עדיין לא ניתן לוותר על מערך האחסון הארגוני שממשיך לאפשר ניהול, אחסון, אחזור ושמירה של המידע".

מהם הפתרונות של נט-אפ להתמודדות עם אתגרי הטרנספורמציה הדיגיטלית?

"בנט-אפ אנו מחויבים לסייע ללקוחותינו לעמוד ביעדי הארגון שלהם, באמצעות מעבר לעולם הדטה סנטר המודרני והטמעת יכולות הדור החדש, בעיקר באמצעות חומרה ופתרונות תוכנה חדשים. דוגמה לכך הם מערכי ה-Flash החדשים שלנו שלמעשה מבטלים את השיח סביב ביצועים, פתרונות ה-HCI שנשיק בקרוב ודרכי מכירה חדשניות המבוססות על תשלום לפי צריכה".

"אנו פונים היום בעיקר ל-CIO's, מפתחי DevOps ,Cloud Architects, וצריכים לעבוד מול דרישותיהם המשתנות וצורת צריכת הטכנולוגיה שלהם שמבוססת יותר על SaaS. במקרים אלו פתרונות נט-אפ דוגמת Cloud OnTap ו-Cloud Sync עונים בצורה מצוינת על הצורך והאופן שבו הטכנולוגיה מונגשת".

"מעבר לפתרונות הטכנולוגיים, ישנו חזון ה-Data Fabric של נט-אפ, המחבר בין שני העולמות ובין קהלי הצרכנים השונים".

Bynet Expo - אירוע ה-ICT הגדול של השנה

Bynet Expo – אירוע ה-ICT הגדול של השנה

"בנוסף, נט-אפ מציעה את תוכנת ניהול המידע הטובה בעולם, ואת יכולות ה-Snapshots לגיבוי ושחזור. בשנים הקרובות נמשיך להרחיב את המענה לדרישות החדשות, הן על ידי פיתוח תוכנה ושיתוף פעולה עם שותפים להרחבת היצע הפתרונות, והן על ידי רכישת טכנולוגיות חדשות כמו רכישת SolidFire לפני כשנה".

מה תציגו באירוע Bynet Expo?
"נט-אפ תציג באירוע את תפיסת ה-Data Fabric של החברה, הנותנת מענה לאתגר של שינוע נתונים בין הדטה סנטר הפרטי לענן הציבורי".

"התפיסה  מתבססת על וירטואליזציה של האחסון או על אחסון מוגדר תוכנה ומתאפשרת באמצעות פתרון NetApp Clustered Data ONTAP, המאפשר להשתמש במידע היכן שצריך ולפי דרישה ומספק מענה חסכוני המותאם לדרישותיו המשתנות של הארגון".

"בנוסף תציג נט-אפ את השותפות עם בינת תקשורת, שנבחרה כשותף זהב של החברה. בהקשר זה ראוי לציין, שבינת תקשורת מחשבים בחרה ליישם את פתרונות נט-אפ בפרויקט הקמת הדטה סנטר בהר החוצבים שבירושלים. זהו דטה סנטר ענק, המשתרע על פני 1,700 מ"ר והעתיד להוות תשתית לענן הציבורי המתקדם מסוגו בישראל".

אירועים קרובים