תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IT Awards 2016

שיפור וייעול הליכי גבייה ומשפט – והכל בנועם

בנועם טכנולוגיות זכתה באות הוקרה על תרומתה למצוינות ולהצטיינות בענף בטקס מצטייני המחשוב 2016 IT Awards של אנשים ומחשבים ● החברה הטמיעה בבנק ירושלים את מערכת CIM שמשפרת את הבקרה על הליכי הגבייה וזכתה בפרס "שיפור תהליכים עסקיים"

12/02/2017 10:25
בנועם טכנולוגיות

בנועם טכנולוגיות זכתה בשבוע שעבר באות הוקרה על תרומתה למצוינות ולהצטיינות בענף בטקס מצטייני המחשוב 2016 IT Awards של אנשים ומחשבים שנערך באחרונה בראשון לציון.

בנועם טכנולוגיות, בניהולו של המנכ"ל צחי זייגרמן, אשר נרכשה לאחרונה על ידי קבוצת מלם תים מתמחה בשילוב שהיא מציעה בין ידע וניסיון משפטי נרחב לבין ידע וחדשנות טכנולוגית במגוון רחב של ענפים ביניהם התמחות בענף הפיננסי. החברה מתמחה בפיתוח מערכות ופתרונות לניהול ובקרה ממוכנים ואינטראקטיביים של הליכים משפטים והליכי גבייה.

פתרונות החברה מאפשרים לצמצם משמעותית את ההוצאות, להתייעל בתפעול ובניהול הסיכונים, לנהל ולפקח על כלל הפעילויות המשפטיות והאדמיניסטרטיביות אשר מבוצעות הן בידי הארגון (צוות העובדים) והן על ידי ספקי שירותים חיצוניים (עורכי דין ויועצים במיקור-חוץ), תוך ניטור מקוון של ההיבטים התפעוליים, המשפטיים והכספיים.

בנועם טכנולוגיות פיתחה את מערכת CIM (ר"ת Claims Intelligence Management), מערכת ממוחשבת שמקנה לארגון כלי ניהול ובקרה אקטיבי, המייעל ומשפר את הבקרה על הליכי הגבייה, והליכים משפטיים המתנהלים, הן בארגון עצמו והן על ידי עורכי דין חיצוניים עבור הארגון.

השימוש במערכת CIM מקטין בצורה ניכרת את העלויות וההוצאות הנובעות מהטיפול בתיקים ומצמצם את לוחות הזמנים של ניהול התיקים המשפטיים וביצוע פעולות גבייה על ידי הארגון.

בקרה יעילה על פעילות עורכי-הדין החיצוניים

במערכת CIM שפותחה על ידי משפטנים ומומחי מערכות מידע, משולבים סדרי הדין והליכי ההוצאה לפועל באופן המאפשר בקרה יעילה על פעילות עורכי-הדין החיצוניים, בלא צורך בידע משפטי מוקדם מצד נציגי הארגון.

בנועם טכנולוגיות זכתה בשבוע שעבר גם בפרס בטקס מצטייני המחשוב 2016 IT Awards  של אנשים ומחשבים בקטגוריית "שיפור תהליכים עסקיים" יחד עם בנק ירושלים בזכות הטמעת מערכת CIM Claims Intelligence) Management) של בנועם טכנולוגיות בבנק.

במסגרת הפרויקט בבנק ירושלים הוטמעה מערכת CIM של בנועם טכנולוגיות ביחידות הגבייה העוסקות בטיפול בלקוחות חייבים לרבות, טיפול ראשוני להסדרת החוב, העברת התיקים לעורכי-הדין החיצוניים, ניהול ובקרת הליכים המבוצעים באמצעות עורכי-הדין.

המערכת מאפשרת לבנק ניהול ממוכן ויעיל של תהליכי גבייה באמצעות מאגר מידע מרכזי המנהל באמצעות תהליכים מובנים את הפעולות הנדרשות בכלל השלבים. כל זאת תוך הכוונת פעולות לביצוע על ידי המשתמשים וקידום תהליכים אוטומטים נדרשים. המערכת מתבססת על שימוש בפלטפורמה לפתרונות עסקיים Dynamics XRM של מיקרוסופט (Microsoft).

השקיפות והמדידה מאפשרים את שיפור הבקרה אחר פעילות עורכי הדין ומחלקת הגבייה. כמו-כן, המערכת מאפשרת חיסכון בהוצאות ובעלויות טיפול בגבייה. יש לציין כי המערכת עומדת בדרישות הרגולציה החדשות של הגופים הפיננסים.

אירועים קרובים