תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BMC Day Israel, יום ג' 7 ביוני, LAGO

"המסע לארגון הדיגיטלי עובר דרך בניית פלטפורמה אחודה שמתזמרת את מערכות ה-IT"

כך אמר יורם אלול, מנהל פעילות אזורי, BMC ישראל, בראיון לקראת כנס BMC Day Israel

01/06/2016 12:02
יורם אלול, מנהל פעילות אזורי, BMC ישראל

כתב: הילל יוסף

"כל הארגונים נמצאים בהיערכות להפיכתם לארגון דיגיטלי. הדבר מחייב בניית תשתית IT בכל השכבות. לשם כך, אנו מציעים פלטפורמה אחודה, אשר מתזמרת ומנהלת את כלל מערכות ה-IT בצורה פשוטה". כך אמר יורם אלול, מנהל פעילות אזורי, BMC ישראל.

אלול התראיין לקראת כנס BMC Day Israel – where IT goes Digital, שייערך ביום ג', 7 ביוני, במרכז כנסים LAGO ראשון לציון. האירוע מתקיים בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף מטריקס.


לדבריו, "להיכנס לעידן החדש משמעו לעבור לעולם דיגיטלי בכל הרמות, מהאפליקציות והמובייל ועד המיינפריים, שהוא ה'צרכן' הכי 'כבד' בתחום. מגמה נוספת שאנו מבחינים בה בקרב הלקוחות הארגוניים היא המעבר למחשוב ענן, לצד עבודה בתצורת SaaS, תוכנה כשירות, לרבות IaaS – פלטפורמה כשירות ותשתיות כשירות".

מגמה שלישית, ציין אלול, "היא זו אשר מאפיינת את הארגונים זה כמה שנים, וכעת מגיעה ביתר חוזקה: הרצון לעשות יותר בפחות, להשקיע פחות משאבים ב-IT ולהנפיק יותר מוצרים ושירותים – ומהר יותר. ארגונים רוצים לחסוך בהיבט התפעולי, וב-Look and Feel, להיות מאוד מתקדם וחדשני".

מחקרים מצביעים, אמר אלול, "על כך שארגון דיגיטלי הוא ארגון חדשני יותר, אשר מצליח להיות מתקדם במגוון פרמטרים תפעוליים ופיננסיים: כך, על פי מחקרים, בממוצע, יש להם 26% יותר גידול ברווחיות, 12% יותר גידול בערך, ו-9% יותר גידול בהכנסות, לעומת המקבילים להם שאינם דיגיטליים".

ל-BMC, אמר אלול, "יש פתרונות לניהול הארגון הדיגיטלי, ובין היתר היא עצמה לקוחה של פתרונות אלה, לטובת יותר מ-6,000 עובדיה". הקונספט של שוק ה-DEM (ר"ת Digital Enterprise Management), ניהול הארגון הדיגיטלי, אמר אלול, "כולל מספר מרכיבים מרכזיים לניהול שירות דיגיטלי, משמע ניהול שירותי ה-IT. אלה מאפשרים שיפור בפרודוקטיביות של העובדים, הנמצאים במרוחק ממקום העבודה, מהנייד, וצורכים שירותי IT בשירות עצמי ובאופן אינטואיטיבי".

אספקה אמינה של שירותים עסקיים קריטיים

רכיב נוסף, ציין אלול, הוא במיטוב התשתית הדיגיטלית. "אלה, מסייעים לצוותי ה-IT לבנות ולתחזק תשתית דיגיטלית רזה, חסכונית עם החזר השקעה משופר וסיכון עסקי מופחת". מימד חשוב בפתרון, אמר אלול, הוא המיכון. "פתרונות האוטומציה ב-DEM מאפשרים האצה של שירותים דיגיטליים, תוך שיפור האיכות, שליטה ובקרה, והלימה לתקנים ורגולציות".

מימד נוסף בפתרון, ציין אלול, הוא "הבטחת השירות הדיגיטלי, עם כלים לאיסוף נתונים אנליטיים לניבוי, על מנת לתת לצוותי ה-IT ראייה כוללת של איכות השירות הדיגיטלי ורמת הביצועים שלהם – על מנת להבטיח אספקה אמינה של שירותים עסקיים קריטיים".

באמצעות כל אלה, יש לנו רכיב לתזמור, ניתוח וקביעת מדיניות. בדרך זו אנו מאפשרים לארגונים לשתף נתונים בתצוגה אחודה, בזמן אמת, ולקבל תמונת מצב של התשתית שלהם בין הצוותים ובהקשר לתהליכים. עסקים יכולים למכן משימות מורכבות, לחשוף קשרים ודפוסים בין תחומי פעילות שונים ב-IT, על מנת לסייע לשיפור מתמיד".

"הטמעת DEM, פלטפורמת ניהול דיגיטלית לארגונים", סיכם אלול, "מאפשרת להם להיפטר ממערכות נקודתיות שהצטברו ונבנו אצלם במהלך השנים, ויצרו צורך באינטגרציה – מה שהביא לגידול בעלויות".

"אנו מציעים פלטפורמה אחודה בה הכל 'מנגן' עם הכל, עם צמצום עלויות תפעוליות, ופחות צורך בתחזוקה. אנו עוזרים למנמ"ר להזריק חדשנות לארגונו, כי אנו מסייעים לו לספק שירותים חדשים בהיבט העסקי ולא מהכיוון של ה-IT. פתרון Control M של החברה הוא פתרון כחול לבן ב-100% שגרסאותיו החדשות מפותחות במרכז הפיתוח של החברה בתל-חי וברמת החייל. זו השנה החמישית ברציפות שהפתרונות שלנו לתחום מדורגים ראשונים על ידי חברת המחקר STKI".

אירועים קרובים