תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות של TIBCO בישראל, יום ג' 22 במרץ

TIBCO מצטרפת ל-Cloud Foundry Foundation

יעל תוכנה תקיים החודש, ב-22 במרץ, את כנס הלקוחות של TIBCO בישראל, כנציגתה של TIBCO בשוק המקומי ● לקראת הכנס הכריזה החברה כי היא תצטרף ל-Cloud Foundry Foundation ותתרום ידע ומומחיות טכנולוגית שתסייע בהרחבה נוספת של פלטפורמת Cloud Foundry הפתוחה

16/03/2016 13:46
Cloud Foundry Foundation

TIBCO מובילה גלובלית באינטגרציה, אנליטיקה וניהול אירועים מורכבים, המיוצגת בישראל על ידי יעל תוכנה, הכריזה על הצטרפותה ל-Cloud Foundry Foundation.

הארגון פועל ללא כוונת רווח ועוסק בפיתוח, קידום ואימוץ ה-Cloud Foundry כפלטפורמה תקנית בתעשייה ליישומים מבוססי ענן. כחברה בארגון תוכל TIBCO לתרום באופן פעיל לפיתוח הפלטפורמה בכדי לאפשר לארגונים המאמצים את הענן לעמוד בדרישות שעמן הם מתמודדים.

"הנתיב לטרנספורמציה דיגיטלית של העסק מחייב אסטרטגיית ענן המתמודדת עם הדרישות המאתגרות ביותר של העולם האמיתי שבהן נתקלות מחלקות מחשוב ארגוניות", אמר מאט קווין, סגן נשיא בכיר למוצרים וטכנולוגיה ומנהל הטכנולוגיה הראשי של TIBCO.

יישומים המסייעים לעסקים לצמוח

"ההצטרפות ל-Cloud Foundry Foundation מעניקה לנו הזדמנות לשפר יחדיו את פלטפורמת ה-Cloud Foundry ולצייד את המפתחים בכלים הטובים ביותר על מנת לבנות במהירות ובאופן בטוח יישומים לענן המסייעים לעסקים לצמוח".

TIBCO תפעל עם חברות נוספות ב-Cloud Foundry Foundation על מתן להעניק אפשרות ללקוחות לפתח יישומים ניידים המותאמים לענן באמצעות פלטפורמת TIBCO BusinessWorks Container Edition.

BusinessWorks Container Edition של TIBCO, רץ באופן NATIVE ב-Cloud Foundry כפלטפורמה כשירות (PaaS), ומאפשר למפתחים להגיע לתוצאות בזמן הקצר ביותר הודות ליכולת להתמקד בלוגיקה העסקית של היישומים, תוך מיכון חלק גדול מהמשימה המורכבת של אינטגרציית היישומים ושירותי המיקרו.

"ב-Cloud Foundry Foundation אנו מחפשים בהתמדה אחר דרכים לשיפור הפלטפורמה שלנו כדי שתספק גמישות, אפשרויות גדילה ותאימות הדדית שאינן תלויות ביצרן וזאת כדי לסייע לארגונים למלא את צרכיהם העסקיים באופן הטוב ביותר", אמר סאם רמג'י, מנכ"ל Cloud Foundry. "האינטגרציה היא אחד התחומים הקשים ביותר במקביל להתרבות פיתוחי הענן, ולכן אנו שמחים ש-TIBCO תחלוק עמנו את המומחיות שלה ותחזק את יכולות הפלטפורמה של Cloud Foundry".

אירועים קרובים