תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Aman FormIT, יום ג' 24 בנובמבר, סטוקו

קבוצת אמן הטמיעה בחברת הפניקס כלי ליצירת מערכת דיווחים באמצעות פתרון FormIT

כמו כן, הטמיעה הקבוצה מערכת לניהול הפצה ארגונית, באמצעות מודול ה-SendIT אשר הושק לאחרונה, ונותן פתרון מלא העונה על כל צרכי ההפצה הארגוניים ● היקף הפרויקט המשולב מוערך ביותר ממיליון שקלים

19/10/2015 13:29
קבוצת אמן

חברת הביטוח הפניקס הקימה מערך דיווחים מחודש לעמיתיה, בעזרת סל פתרונות אינטגרציית הנתונים של קבוצת אמן. חברת הביטוח בחרה בפתרון FormIT להפקת הדו"חות השנתיים לצורך מתן מענה הולם ומקצועי לעמיתי הפניקס, וכמענה לדרישות הרגולציה החדשה של משרד האוצר. כמו כן בחרה הפניקס בפתרון SendIT ככלי ההפצה המרכזי של הארגון. הערכת היקף הפרויקט המשולב הינו מעל מיליון שקלים.

הפניקס היא מקבוצות הביטוח המובילות בארץ. הקבוצה המנהלת נכסים בהיקף של 162 מיליארד שקלים והינה בעלת ידע וניסיון רב שנים בניהול כספי מבוטחים. בעקבות דרישת הרגולציה, חיפשו בהפניקס פתרון שיוכל לתת לעמיתי החברה מידעים מהימנים ומקצועיים בנוגע לחיסכון טווח ארוך בצורה מהירה, אחידה ובעיקר קלה, אשר במקביל יאפשר להם לנהל את ההפצה הארגונית ולקבוע מדיניות הפצה מורכבת לדיוורים שונים תוך ניטור, מעקב ודיווח רציף על תוצאות ההפצה.


לאחר בחינת היצע הפתרונות בשוק, החליטה הפניקס לבחור בקבוצת אמן לביצוע הטמעה של כלים להפקת הדיווחים ולהפצתם. אמן הטמיעה בהפניקס כלי פיתוח ליצירת מערכת דיווחים באמצעות פתרון FormIT וכן, מערכת לניהול ההפצה הארגונית, באמצעות מודול ה-SendIT אשר הושק לאחרונה, ונותן פתרון מלא העונה על כל צרכי ההפצה הארגוניים.

פתרון FormIT, שפותח על ידי קבוצת אמן, ומבוסס על מנוע אינטגרציית הנתונים של אינפורמטיקה (Informatica), מאפשר לארגונים לאסוף מידע מהמערכות הפנימיות בארגון, ליצור מהם מסמכים מותאמי-לקוח, וזאת תוך עיצובם בקלות וללא כתיבת קוד. המערכת מבצעת שלוש מטלות עיקריות הכוללות את הרכבת המסמך עצמו, ארכוב המסמך ולבסוף הפצתו. למערכת FormIT יש מספר מודולים, כולל מודול לניהול הפצה, ארכיון ייחודי למערכת, פתרון ליישומי Batch, יישומי Online ועוד.

לספק את השירות הטוב ביותר

שלמה שמאי, מנהל אגף מערכות המידע בהפניקס, אמר כי "מחויבותנו לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, והעובדה שה-IT נדרש להתאים עצמו לרגולציה, הובילו אותנו להטמיע פתרון מחשוב להפקת מידעים שנתיים מקוצרים ומפורטים לנושא חיסכון ארוך טווח. עם FormIT של אמן יש לנו כעת כלי שיאפשר לנו לספק לעמיתינו את שירות הדיווחים הטוב ביותר בשוק, ובעזרת ה-SendIT נוכל כעת לספק את הדו"חות התקופתיים בפורמט ידידותי ומותאם לדרישות משרד האוצר, כך שללקוחותינו יהיה את המידע הטוב ביותר הדרוש להם ".

על פי בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, "הפניקס החליטו לבצע שדרוג ושיפור בכל מערך הקשר עם עמיתיה. ללא ספק רמת השרות שיקבלו כלל לקוחות החברה, וזאת עם הטמעת פתרון ה-FormIT, תעלה. אנחנו שמחים לספק פתרון מותאם לרגולציה שכבר נשלח בהצלחה לעמיתי הארגון, וזאת באמצעות הכלי המאוחד שלנו SendIT, שיוכל לנהל את כל הסוגים השונים של הדיווחים ולהפיצם באופן פשוט וידידותי. אנו בטוחים כי עם פתרונות אינטגרציית הנתונים שלנו, נאפשר להפניקס לייעל את עבודתם, לחסוך בזמן וכסף ולספק ללקוחותיהם שירות מהמעלה הראשונה".

צוות FormIT יציג את הפתרונות החדשים ביותר בתחומי הפקה, ניהול והפצת הפלטים הארגוניים במסגרת כנס "Output Management by FormIT", שייערך ביום ג', 24 בנובמבר, בסטוקו ג'וניור (שטרית 2, תל אביב), החל משעה 9:00.

קבוצת אמן היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל ובין חברות ה-IT הוותיקות בארץ. הקבוצה מעסיקה מעל ל-1,000 מקצועני IT בתחומים שונים, ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות ומוצרים מתקדמים בתחום מערכות מידע וטכנולוגיות בעולמות תוכן של תשתיות, פיתוח תוכנה ויישומים ומיקור חוץ.

הקבוצה מתמחה במתן פתרונות בתחומים שונים, ביניהם: אינטגרציה ואיכות נתונים, וירטואליזציה, אבטחת מידע, סייבר, שליטה ובקרה, פיתוח תוכנה,  ניהול ידע, הנדסת אנוש בתוכנה WMS, BI, סמיקונדקטורס ועוד.

הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, ביניהן: Citrix, Informatica, Palo Alto Networks, Good Technology, FireEye, Solera NetworksBackBase ועוד, והיא שותפה בכירה של חברות טכנולוגיה מובילות כמו HP  ומיקרוסופט (Microsoft). הקבוצה מספקת גם פתרונות מיקור-חוץ במודלים שונים אשר חלקם ייחודים בישראל. לחברה משרדים ראשיים בישראל וחברות בנות בארץ ובמזרח אירופה.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים