תוכן שיווקי
לקראת אירוע - מדידת ביצועי מערכות וניטור חווית משתמש באפליקציות פנים ארגוניות ובערוצים דיגיטליים, יום ד' 21 באוקטובר, וינו סוקה הרצליה

IDC קובעת: Dynatrace מדורגת במקום הראשון בעולם בנתח השוק בתחום פתרונות לניהול ביצועים

13/10/2015 16:01

דו"ח חדש של חברת המחקר IDC מדרג את Dynatrace, מובילה עולמית בפתרונות לניהול ביצועים בסביבת הדיגיטל, במקום הראשון בתחום פתרונות לניהול ביצועים וניטור חווית משתמש  (APM – Application Performance Management) מבחינת נתח השוק העולמי. על פי הדו"ח המתייחס לסקירת נתוני שנת 2014, Dynatrace, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, מובילה את התחום עם נתח שוק עולמי בשיעור 13.7% והכנסות של 305 מיליון דולר.

IDC מעריכה את תעשיית פתרונות ניהול הביצועים בהיקף שנתי של 2.2 מיליארד דולר והיא מציינת בדו"ח כי Dynatrace, שממשיכה להוביל הן בתחום ניהול הביצועים המסורתי והן בתחום ניהול הביצועים בעידן הדיגיטל המודרני, מובילה במקום הראשון עם פער של למעלה מ-200 מיליון דולר לעומת המקום השני בדירוג.

ההתמקדות המעמיקה של Dynatrace בתחום חוויית הלקוח ותמיכה בארגונים במעבר לעולם הדיגיטלי, משנה את כללי המשחק בשוק ה-APM ומקדמת אותו מעבר לניטור יישומי IT. היצע  הפתרונות של  Dynatrace כולל בין היתר את : Dynatrace Application Monitoring, הפתרון החדש של החברה לניהול ביצועים בעידן הדיגיטלי, שזכה לגידול מרשים של 47% בנתח השוק בשלוש שנים האחרונות, פתרון הענן המקיף לניהול ביצועים Ruxit ושילוב פתרונות Keynote, שמוזגה לאחרונה לתוך Dynatrace, הכוללת פתרונות מבוססי ענן לעולם הבדיקות, ניטור ואנליטיקה. אלו מציבים את Dynatrace בעמדת מפתח בשוק וכמי שמובילה את חוויית הלקוח כתקן מוביל בדור החדש של פתרונות הביצועים.

ג'ון ואן סיקלן, מנכ"ל Dynatrace, אומר כי "אנו שמחים על הדירוג המתמשך שלנו במקום הראשון, אך מבחינתנו זו רק נקודת ההתחלה. Dynatrace היא המובילה בתחום ניהול הביצועים בעידן הדיגיטלי, ואנו ממוקדים יותר מתמיד כדי לקחת את התחום הזה קדימה ולהרחיב את מגוון היכולות והאפשרויות של הלקוחות שלנו בתחום".

לדברי אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס, "ככל שיותר ויותר חברות מאיצות את המעבר שלהן לעולם הדיגיטל, כך הופכת יכולת ניהול הביצועים בסביבה הדיגיטלית למדד החשוב ביותר בהערכת הפתרונות השונים בתחום. Dynatrace, היא היחידה שמספקת פלטפורמת ניהול ביצועים אחת התומכת בכל הסביבות, מסביבת הענן המלאה ועד לסביבות המורכבות בתוך הארגונים. באמצעות השילוב של Keynote ו-Ruxit, סוויטת ניהול הביצועים שלנו היא הגמישה והעוצמתית ביותר בתעשייה. בכך היא מאפשרת לחברות וארגונים מכל סדר גודל להיות תחרותיים ומצליחים יותר".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים