עלה לרשת: מאגר לעובדים שמעוניינים להיכנס לשירות הציבורי

"המאתר" מאפשר למועמדים להכניס את הפרטים שלהם ולאנשי כוח האדם במשרדי הממשלה לפנות אל הרלוונטיים מביניהם ● בעמותת מעש, שהקימה את המאגר, מתכוונים להפוך אותו לכלי מרכזי בהשמת עובדי ציבור

עובדים רבים חולמים על מציאת עבודה בשירות הציבורי, ואף מנסים למצוא בו עבודה. התנאים הטובים, הביטחון התעסוקתי ועוד שאר דברים שחסרים כיום בשוק הפרטי עושים את שלהם. אתר חדש מבקש להפוך את החיפוש הזה לנוח יותר.

המאתר הוא מאגר שהוקם על ידי מעש, הארגון הישראלי להתחדשות ההון האנושי בשירות הציבורי. על פי הארגון, הוא הופך את שיטת המיון לשירות המדינה: במקום לחפש משרות בשירות הציבורי ולהגיש מועמדות פעם אחר פעם, הרשמה אחת אליו מכניסה את מחפש העבודה אל המאגר, שיונגש עבור מנהלי משאבי האנוש במשרדי הממשלה. אלה יפנו אל המועמד כאשר יתפנה תפקיד מתאים ובמידת הצורך.

לדברי הילה כהן רפפורט, מנכ"לית מעש, "המאתר הוא הכלי של הלא-מקושרים להיכנס למערכת. אין צורך להכיר מישהו מבפנים או לשלם לאתר השמה. מדובר בתשתית קבועה של מאגר מועמדים שיהיה זמין עבור הגופים הציבוריים. בכך, הוא מייצר הזדמנות למועמדים להיות גלויים וזמינים למערכת, ולהציג את היכולות והכישורים שלהם, כדי שיוכלו לצוד את עיניהם של מגייסי כוח האדם בשירות הציבורי. בנוסף לכך, המאתר מבטא את הביקוש ההולך ומתרחב של עובדים להיכנס לשירות הציבורי".

הנרשמים למאתר יוכלו לקבל מידע על משרות שמתפנות במגזר הציבורי; גישה למערכת הסיוע למועמדים "רשו"ת הציבור", שכוללת עובדים במגזר שנרתמו לסייע במידע עבור מועמדים; ועדכונים על אירועים שמטרתם לסייע בהכרת השירות הציבורי ודרכי הכניסה אליו.

המטרה של אנשי מעש היא להפוך את המאתר למאגר המרכזי של מועמדים לשירות הציבור, שיעמוד לרשות כלל משרדי הממשלה והעיריות. ההרשמה והחברות במאתר ניתנים בחינם.

ניתן להירשם למאגר כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דורית

    האם המאגר עדיין קיים? אם כן, כיצד ניתן להירשם?

אירועים קרובים