זוהו משדרגת את הדרך לניהול קשר עם הלקוחות באמצעות AI
CRM for Everyone הופכת את ה-CRM נגיש לכל עובד בעזרת פקודות טקסט ובינה מלאכותית מתקדמת

ענקית התוכנה זוהו (Zoho Corporation) הכריזה היום (ה') על הרחבת פלטפורמת חוויית הלקוח שלה עם יכולות מתקדמות של בינה מלאכותית ותפעול של תהליכי עבודה, כאשר הכול מופעל על ידי Zia, מנוע ה-AI הפנימי של החברה. יכולות אלה מסירות חסמים טכנולוגיים שאפיינו בעבר את השימוש במערכות CRM, ומאפשרות גם לעובדים שאינם אנשי מכירות לאמץ את המערכת ולהשתמש בה בקלות, במסגרת השירות ללקוח.
החל מהיום, CRM For Everyone זמין באופן רשמי לעסקים ברחבי העולם. הפלטפורמה נכנסת לשוק עם יכולות מתקדמות של Zia ושתי תכונות חדשות: Connected Records ו-Connected Workflows.
היכולות החדשות כוללות:
יצירת דו"ח עם Ask Zia – יכולת מבוססת AI, שבה המשתמש נותן פקודה פשוטה ו-Zia יוצרת עבורו את הדו"ח. Zia בונה את הדו"ח בהתאם להרשאות של המשתמש, כשהוא יכול לצפות בתהליך הבנייה בזמן אמת. המשתמש גם יכול לעצור את התהליך כדי לבצע שינויים, ואז להורות ל-Zia להמשיך מהמקום שבו היא הפסיקה. זו רק אחת מהדוגמאות ליכולות הבינה המלאכותית האינטראקטיבית שמציעה זוהו.
יצירת מודול מותאם אישית – חוויית שימוש ללא קוד, המאפשרת התאמה אישית של מערכת ה-CRM באמצעות שפה פשוטה – כולל יצירת מודולים, שינוי סוגי שדות והתאמה של הגדרות הרשאות.

Image to Canvas. צילום: זוהו
יצירת זרימת עבודה עם Ask Zia – שימוש בפקודות טקסט פשוטות ליצירת זרימות עבודה מותאמות אישית. Zia פועלת כסוכן ומבצעת את המשימות בשם המשתמש, כגון יצירת זרימות העבודה המבוקשות. היכולות האינטראקטיביות של Zia מאפשרות לכל אחד להקים זרימות עבודה מותאמות בקלות, בעזרת פקודות פשוטות.
Image to Canvas – יכולת המאפשרת להפוך תמונה לעיצוב פעיל על ידי הוספת שכבת עיצוב חזותית למערכת הנתונים המרכזית, שהינה מערכת ה-CRM.
גישה חדשנית לחוויית הלקוח
CRM For Everyone מרחיבה את הגישה החדשנית שלה לחוויית הלקוח עם תוספת של Connected Records – תכונה שמקשרת באופן אוטומטי בין משימות במודולים שונים של צוותים, כדי להבטיח זרימה חלקה של מידע לאורך כל מסע הלקוח. כמו כן, נוספה Connected Workflows – מערכת לתיאום אוטומטי ובנייה של תהליכי עבודה, שמקשרת בין כלל הצוותים המעורבים בחוויית הלקוח. תכונות אלה מבטיחות שכל הצוותים – מכירות, שיווק, קליטה, ניהול חשבונות, כספים ומשפטים – יקבלו גישה רלוונטית לכל המידע, וכך יוכלו לשמור על רציפות ואחידות באינטראקציה עם הלקוח לאורך כל שלב במסע הלקוח.
“אנשים רבים בארגון זקוקים לגישה למידע על לקוחות, אבל באופן מסורתי, מערכות CRM שימשו כמעט רק את צוותי המכירות,” אמר מאני וומבו, מנכ"ל זוהו. “כעת, עם ההשקה של CRM for Everyone, אנחנו לא רק מנגישים את ה-CRM לכולם, אלא גם מוסיפים יכולות שמאפשרות לכל אחד לבנות ולהרחיב את המערכת בעזרת פקודות פשוטות – בלי צורך להיות מומחה טכני. כאן נכנסות לתמונה היכולות המתקדמות של Zia. כל אחד יכול עכשיו ליצור יכולות, זרימות עבודה או דו"חות באמצעות פקודת טקסט פשוטה – ואפילו להתאים את מראה ה-CRM לצרכים שלו בעזרת הכלי של Zia לעיצוב מתוך תמונה".
במסגרת CRM for Everyone, המחיר של רישיון עבור משתמשי צוות (כלומר, משתמשי CRM שאינם אנשי מכירות) מתחיל בתשעה דולר למשתמש לחודש, בכל אחת מהגרסאות בתשלום של Zoho CRM.
הבידול של זוהו בתחום הבינה המלאכותית
זוהו מחויבת לעיצוב ולשילוב של פתרונות בינה מלאכותית מתוך נאמנות לעקרונות של שמירת פרטיות המשתמשים ויצירת ערך ממשי ללקוח. מודלי ה-AI הכלליים של זוהו – בתחומי ההקשר, הסיוע והסוכנות (Agentic AI) – לא מתבססים על נתוני משתמשים ולא שומרים מידע אישי של לקוחות.
החברה מפתחת כלים מבוססי בינה מלאכותית שממוקדים בתועלת, תוך שמירה על איזון: מצד אחד סיוע אפקטיבי לעובדים ומהצד השני, ללא עלויות מיותרות לצרכנים וללא שימוש יתר בטכנולוגיה מורכבת שאינה נדרשת.
תגובות
(0)