אי טורו הוסיפה 3.1 מיליון משתמשים ברבעון הראשון של 2021

חברת הפינטק הגישה מסמך רישום חשאי לרשות ניירות הערך האמריקנית, המתייחס למיזוגה העסקי של איטורו עם FinTech V, ובו פרסמה נתונים עסקיים המעידים על צמיחתה

יוני אסיא, מנכ"ל איטורו ואחד ממייסדיה. צילום: יח"צ

חברת הפינטק איטורו של האחים רונן ויוני אסיא הוסיפה ברבעון הראשון של 2021 3.1 מיליון משתמשים חדשים – עלייה של 214% במספר הנרשמים החדשים ביחס לרבעון המקביל בשנת 2020, שבו נוספו לה מיליון משתמשים.

אי-טורו פרסמה נתון זה לצד נתונים נוספים לאחר הגשת מסמך רישום חשאי לרשות ניירות הערך האמריקנית, המתייחס למיזוגה העסקי של איטורו עם  FinTech Acquisition Corp. V.

עוד פרסמה החברה, כי יותר מ-210 מיליון פעולות מסחר בוצעו בפלטפורמה ברבעון הראשון, עלייה של 233% ביחס לרבעון הראשון של שנת 2020.

בנוסף, החברה הוסיפה שבעה נכסי קריפטו חדשים לפלטפורמה שלה על מנת להיענות לביקוש הגובר בקרב לקוחותיה וכדי להעצים את אפשרויות גיוון הנכסים בתיקי ההשקעות שלהם.

איטורו אף הודיעה כי היא מתכננת להשיק את אפליקציית eToro Money באנגליה ובאירופה במהלך 2021.

בחודש מרס האחרון, הודיעה איטורו על יציאה להנפקת SPAC בניו יורק באמצעות מיזוג עם FinTech Acquisition Corp. V לפי שווי של 10.4 מיליארד דולר.

יוני אסיא, מייסד-שותף ומנכ"ל איטורו אמר, כי "שנת 2020 התאפיינה במעורבות גוברת של משקיעים פרטיים בשוק ההון, ומספר שיא של משקיעים פעלו בשווקים באמצעות פלטפורמות השקעה מקוונות. המגמה הזו הואצה בשנת 2021. מומנטום הצמיחה החזק של איטורו נמשך, כאשר ברבעון הראשון לבדו נוספו לאיטורו 3.1 מיליון משתמשים רשומים חדשים. לשם השוואה, במהלך שנת 2020 כולה נוספו לאיטורו 5 מיליון משתמשים. בהמשך לרבעון ראשון משמעותי וחזק,  איטורו ממוצבת היטב כדי להוסיף ולקחת חלק משמעותי מהשוק הגלובלי הצומח".

איטורו הוקמה בשנת 2007 מתוך חזון להנגיש את השווקים הגלובליים, כך שכל אדם יוכל להשקיע בהם באופן פשוט ושקוף. החברה מאפשרת למשתמשים ברחבי העולם להשקיע  בנכסים  שונים בקלות – ממניות, מדדים ועד נכסי קריפטו, וכמו כן לעקוב אחר תיקי ההשקעות של משקיעים מובילים בפלטפורמה בזמן אמת. החברה מונה כיום יותר מ-1,200 עובדים, כ-800 מהם בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים