איטורו

כנס Money20/20 Europe, לפני ימים אחדים.

כשפינטק, סוכנים אוטונומיים ונכסים דיגיטליים נפגשים

כנס Money20/20 Europe, שהתקיים לפני ימים אחדים, הראה שעולם הפינטק עובר מהפכה: הוא כבר לא רק אפליקציות בנקאיות, אלא מערכת פיננסית שלמה, שמשלבת סוכנים אוטונומיים, זהות דיגיטלית ונכסים מבוזרים

יוני אסיא, מנכ"ל איטורו.

איטורו רוכשת את בורסת הקריפטו הישראלית Bit2C

הרכישה מאפשרת לחברה של האחים אסיא להרחיב את הפעילות שלה בישראל ולהתחיל להציע לשוק המקומי את מוצרי הקריפטו שלה ● סכום הרכישה לא נמסר, אולם מוערך ב-10 מיליון שקלים

יוני אסיא, מנכ"ל איטורו.

דווקא בתקופה של ירידות: איטורו רוכשת חברת ארנקי קריפטו ב-70 מיליון ד'

זנגו מציעה טכנולוגיה שמפשטת את הניהול של ארנקי המטבעות הווירטואליים ● לדברי יוני אסיא, מנכ"ל איטורו, החברה החליטה לבצע את הרכישה כי "תקופות של 'חורף' בשוק הקריפטו הן הזמן לבנות"

שני אקזיטים ביום אחד.

שווי האקזיטים בהיי-טק זינק, אבל הסכום הממוצע לעסקה ירד

שווי האקזיטים וההנפקות של חברות היי-טק ישראליות צמח השנה ב-340% ל-59 מיליארד דולר ● ללא מכירת וויז הוא זינק פי 2 ל-27 מיליארד ● המגמה הבולטת של השנה: עלייה במספר העסקאות, אבל ירידה בסכום הממוצע לעסקה

שוק ההי-טק הישראלי: עלייה בפעילות העסקית הכוללת,

70 מיליארד דולר בהיקפי הרכישות וגידול מחודש בגיוסי הון

אלה חלק מהנתונים שעולים מדו"ח חדש של פועלים טק ודיליג'נס, המסכם את מגמות השוק ב-2025, ומעיד על מגמה ברורה בשוק ההיי-טק הישראלי של עלייה בפעילות העסקית הכוללת

אחת ההנפקות המוצלחות של השנה. יוני אסיא, מנכ"ל איטורו ואחד ממייסדיה.

תוצאות מצוינות לאיטורו: ההכנסות זינקו פי 2.6

החברה הכתה את התחזיות והציגה בסיכום הרבעון השלישי הכנסות של 4.1 מיליארד דולר ● הרווח הנקי זינק ב-47.5% ל-57 מיליון

למרות המלחמה: המניות של חברות ההיי-טק הישראליות בבורסת תל אביב ממשיכות לראות את האור הירוק.

זו הייתה השנה הכלכלית שהייתה בהיי-טק הישראלי

תשפ"ה הביאה איתה עליות בשערי המניות של חברות הטכנולוגיה הישראליות בתל אביב, הנפקה גדולה של חברת טק ישראלית בנאסד"ק ואקזיט ענק שביצעו ארבעה חבר'ה מ-8200, אבל גם נתונים לא טובים וסימנים מדאיגים להמשך

אירועים קרובים