סמסונג חנכה בהודו את "מפעל הסמארטפונים הגדול בעולם"

יאפשר ליצרנית הקוריאנית להכפיל את מספר המכשירים שהיא מייצרת במדינה מדי שנה מ-68 מיליון ל-120 מיליון עד שנת 2020

מאריכה את תקופת עדכוני האבטחה. סמסונג. צילום: BigStock

במעמד נשיא דרום קוריאה, מון ג'יי-אין, וראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, נפתח אתמול (ב') רשמית המפעל המורחב של סמסונג (Samsung) בנודיה, במרחק כשעה מניו דלהי, כחלק מהשקעה של 715 מיליון דולר של החברה בהודו.

המפעל משתרע על פני שטח של 130 דונם בקרבת המפעל המקורי של סמסונג בהודו, והוא יאפשר ליצרנית הקוריאנית להכפיל את מספר המכשירים שהיא מייצרת בהודו מדי שנה מ-68 מיליון ל-120 מיליון עד שנת 2020.

נשיא סמסונג בהודו, הייצ'סי הונג, תיאר את המפעל כ"סמל להתחייבותה של סמסונג להודו וכדוגמה נפלאה להצלחת הממשלות בתוכניות להרחיב את ההשקעה של חברות גלובליות במפעלי ייצור בהודו".

עד לפני חצי שנה ניצבה סמסונג במקום הראשון במכירת סמארטפונים בהודו, אך באחרונה עקפה אותה שיאומי (Xiaomi) הסינית, שגם היא מרחיבה כעת את נוכחותה בהודו, לאור התעניינות המשתמשים במכשיריה, הזולים יותר מאלה של סמסונג – והוסיפה ארבעה מפעלי ייצור של סמארטפונים ברחבי הודו, ובסך הכל מחזיקה שישה מפעלי ייצור במדינה זו.

שילוב הטכנולוגיה הקוריאנית עם הייצור ההודי

"אנו בוטחים בשילוב של הטכנולוגיה הקוריאנית עם הייצור ההודי, ונספק את המוצרים הטובים ביותר בעולם", אמר ראש הממשלה מודי. "המפעל הזה הוא צעד גדול בכיוון הפיכתה של הודו למרכז ייצור עולמי".

בהודו יש כיום יותר מ-300 מיליון משתמשי סלולר, והיא מהווה השוק השני בגודלו בעולם, לאחר סין, אבל עדיין, כשני שלישים מתוך 1.3 מיליון תושבי הודו עדיין אינם בעלי גישה לאינטרנט, כך שסמסונג רואה בשוק ההודי אופציה גדולה להתרחבות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רועי

    נא לדייק בפרטים בבקשה... "בהודו יש כיום יותר מ-300 מיליון משתמשי סלולר, והיא מהווה השוק השני בגודלו בעולם, לאחר סין, אבל עדיין, כשני שלישים מתוך 1.3 מיליון תושבי הודו עדיין אינם בעלי גישה לאינטרנט" איך במדינה של 1.3 מליון משתמשים יש 300 מכשירים??? 1. בהודו יש 1.35 מליארד תושבים 2. ל60 אחוזים מתושבי המדינה יש מכשיר סלולארי. https://www.statista.com/statistics/274658/forecast-of-mobile-phone-users-in-india/ 3. רק כמחצית מבעלי הסלולר בהודו משתמשים בו לגישה לאאינטרנט https://www.thehindubusinessline.com/info-tech/mobile-internet-users-in-india-seen-at-478-million-by-june/article23383790.ece

אירועים קרובים