האם אפל כבר בפתיחה של 10 ס"מ עם ה-iPhone SE2?

מדובר במעין עדכון לטלפון שהושק ב-2016, מכיוון שלפחות מבחינה חיצונית לא אמור להיות הבדל רב, אם בכלל, כך שזה גם יהיה טלפון שהינו קטן מימדים לעומת הנהוג כיום בשוק

צפוי במרס 2022. iPhone SE.

ההערכות שאפל (Apple) תשיק כבר בחודש הבא את iPhone SE2 הולכות ומתגברות. כמו קודמו ה-iPhone SE, זה אמור להיות מכשיר קטן מימדים יחסית וגם יותר זול באופן משמעותי מהמכשירים שמציעה החברה כיום.

למעשה, מדובר במעין עדכון לטלפון שהושק ב-2016 מכיוון שלפחות מבחינה חיצונית לא אמור להיות הבדל רב, אם בכלל. כך שזה גם יהיה טלפון שהינו קטן מימדים לעומת הנהוג כיום בשוק.

זה אומר מסך בגודל 4 אינץ' בלבד וזה אומר עיצוב מיושן שכמובן לא יכלול את המגרעת שם למעלה, ושימור על סכמת הצבעים של SE. עם זאת, באופן קצת מפתיע, אפל גם לא תוותר על חיבור האוזניות הסטנדרטי בגודל 3.5 מילימטר.

עם זאת בתוך SE2 כמובן יהיו שדרוגים, וזה אומר בעיקר החלפת המעבד ל-A10 Fusion שיציע שיפור ניכר בביצועים לעומת המעבד בדגם הקודם.

עד סוף השנה גם אמורה אפל, לפי ההערכות, להוציא דגם מוזל של iPhone X שיהיה קטן יותר ומעוצב קצת פחות מ-iPhone X. אפל לא תכלול בו את טכנולוגיית ה-3D Touch שלה, והמסך יהיה פשוט יותר מאשר ה-OLED ששולב במכשיר היוקרתי.

עם זאת צפויה החברה לחדש משהו ב-iPhone X המוזל. לפי הדיווחים, חיישן טביעות האצבע ישולב במקום פאנל התצוגה עצמו בזכוכית המשטח. זה אמור להוזיל עלויות, זה אמור לעזור לבהירות של התצוגה וגם לעזור לה להיות עמידה יותר בזעזועים שונים.

בכל מקרה, לא ברור מתי החברה תכריז וכמובן גם לא מתי תשיק את הגרסה המוזלת של טלפון הדגל הנוכחי שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים