סבטלנה סטולרוב, BMC: "דרוש 'מוח' לניהול שירותי ה-IT"

"ניהול שירותי ה-IT הוא רכיב קריטי במסע הארגון והפיכתו לדיגיטלי", אמרה סטולרוב, מהנדסת פתרונות בחברה, במפגש שנושאו ניהול שירות קוגנטיבי

סבטלנה סטוליארוב, יועצת תוכנה ראשית לאזור EEMEA ב-BMC.

"פתרונות ITSM – ניהול של שירותי ה-IT, הם בעלי תפקיד מרכזי, קריטי, בכל ארגון העובר את המסע בהפיכתו לארגון דיגיטלית. כדי לשפר את ביצועי ורמת השירות, דרוש 'מוח', שיחבר טוב יותר בין העסק ודרישותיו ובין הטכנולוגיה", כך אמרה סבטלנה סטולרוב, מהנדסת פתרונות DSM ראשית ב-BMC לאזור SEMEA (ר"ת דרום אירופה, המזה"ת ואפריקה).

סטולרוב דיברה בשולחן עגול שערכו BMC ישראל ומטריקס, נציגתה בארץ. המפגש BMC TechUpdate, דן בניהול שירות קוגניטיבי – הדור הבא של פתרונות ITSM – נערך היום (ה') במשרדי BMC ברמת החייל.

לדברי סטולרוב, "DSM (ניהול שירותים דיגיטליים) בימינו היא האבולוציה של ניהול שירותי ה-IT. החברה הבינה שיש לשדרג את התחום, והוסיפה לו חוכמה, מבוססת שירותים קוגנטיביים. בדרך זו השירותים הפכו להיות מתגובתיים – לפרואקטיביים, ומספקים יעילות ומהירות".

לדבריה, "ארגונים כיום הופכים להיות מקוונים ודיגיטליים, והשלב הבא הוא הארגון הקוגנטיבי. ארגון דיגיטלי הוא כזה הפועל בסביבה מרובת עננים, ריבוי רכיבי IoT וריבוי ערוצים. ארגון קוגנטיבי הוא זה הצופה פני עתיד, פרואקטיבי, המסתייע בסוכנים וירטואליים ובצ'טבוטים".

כך אמרה, "BMC נכנסה לשותפות עם יבמ (IBM) לפיו ווטסון יהיה המוח מאחורי אספקת השירותים. זה משפר את חוויית השירות של המשתמש, ומביא יעילות לסרביס דסק, ובנוסף, מביא לשיפור ביצועים ולחיסכון בעלויות התפעול. בנוסף, ניתן לעבור לבינה מלאכותית שאינה של יבמ".

בענן, אמרה, "ערכנו שיתוף פעולה עם אמזון ווב סרביסז (AWS), המספק ניראות של נכסי ה-IT והאפליקציות – לטובת מעבר לענן".

היא סיכמה באומרה כי "ניהול שירותים קוגנטיבי, CSM, הוא השלב הבא ב-ITSM – ומשפר את חוויית הלקוח, מבצע אוטומציה במספר רב של תהליכים, וחוסך בעלויות לארגון. פתרונות CSM מתאפשרים בזכות ה-AI ויכולות אוטומציה מתקדמות. הם מביאים לחוויית שירות משופרת, המשפרת את הפרודוקטיביות של העובדים ולקוחות הארגון. הן מביאים לשדרוג מהירות העבודה והתגובה ולשיפור יעילות ה-IT – עם גישה גמישה, לטובת הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון".

עדי לייבוביץ', ארכיטקט פתרונות BMC במטריקס. צילום: יח"צ

עדי לייבוביץ', ארכיטקט פתרונות BMC במטריקס. צילום: יח"צ

עדי לייבוביץ', טכנולוג פתרונות BMC בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הציג את הפלטפורמה החדשה של החברה, BMC Innovation Suite. זו, אמר, "מאפשרת למפתחים ולמשתמשים העסקיים להתאים בקלות אפליקציות לניהול שירות דיגיטלי – בענן. זאת, באמצעות היצע עשיר של כלי תכנון אינטואיטיביים, APIs מבוססי REST, מסגרת של מיקרו-שירותים קוגנטיביים, וספרייה של רכיבים הניתנים לשימוש חוזר".

הפלטפורמה, אמר לייבוביץ', "מחברת בין שלושה גורמים בארגון – הלקוח בתוך הארגון, המגדיר את הדרישות, האנליסט העסקי, הנמצא באמצע ומשמש כמגשר, והמפתח – שנשחק ומשתעמם, כי הוא מושפע מריבוי קשרים עם הלקוח. הפלטפורמה נועדה להביא לניצול טוב יותר של המפתחים, ולספק לאנליסט העסקי אפליקציה שהיא פונקציונלית לחלוטין".

יורם אלול, מנהל אזורי ב-BMC. צילום: ליאת מנדל

יורם אלול, מנהל אזורי ב-BMC. צילום: ליאת מנדל

יורם אלול, מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה, פתח את האירוע ואמר כי "אנו מיוצגים בארץ על ידי מטריקס זה 25 שנים. המשולש – BMC, והמו"פ שלה בארץ, יחד עם מטריקס – עושה לכולם טוב ומשדר יציבות".

כך, אמר אלול, "יש לנו לקוחות מכלל מגזרי המשק, ביניהם: אמדוקס, אלביט, מגדל, צים, חברת חשמל, בזק, פלאפון, ביטוח לאומי, כי"ל, מיטב דש וישראכרט. אנו מובילים בתחומינו, בארץ וגם בעולם, כך על פי גרטנר (Gartner) ו-STKI".

"אנו מספקים את החוכמה הנדרשת לטובת ניהול שירותי ה-IT ומעבירים אותם לדור הבא, מבוסס קוגניציה", סיכם אלול, "וכך מסייעים לארגונים לצלוח את המסע הדיגיטלי בצורה חלקה, עם IT המניב ערך עסקי וחדשנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים