מ-HPE לסטארט-אפ: מג ויטמן תנהל חברת תוכן למכשירים ניידים

ויטמן, שעזבה את משרתה כמנכ"לית HPE בנובמבר, נבחרה לעמוד בראש חברת המדיה NewTV, של המנכ"ל ההוליוודי ג'פרי קמנברג, שמתמחה בתכנים לניידים

גם הניסיון שלה לא עזר. מג ויטמן. צילום: drserg/BigStock

מג ויטמן – אחת המנהלות הבכירות בתעשייה, שהייתה עד לא מכבר מנכ"לית HPE (ולפני הפיצול – מנכ"לית HP) – מונתה לתפקיד המנכ"לית של מיזם חדש שמכונה NewTV. החברה פיתחה פלטפורמת מדיה למכשירים ניידים והושקה על ידי ג'פרי קצנברג, מנכ"ל הוליוודי ותיק ומשפיע.

מטרתו של הסטארט-אפ, שמהווה חלק מהחממה הטכנולוגית WndrCo, היא אספקת תוכן ייחודי לניידים. לפי התיאור של החברה, NewTV מתכוונת לספק פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת בהתאמה אישית ללקוחות, שתאפשר להם צפייה בתוכן במכשיר הנייד.

ויטמן, בת 61, היא האישה היחידה שכיהנה כמנכ"לית של יותר מחברה אחת מפורצ'ן 500 (500 Fortune). היא עמדה בראש eBay במשך כעשור, עד 2008, והיא זו האחראית לצמיחתה של החברה בצורה מטאורית.

אנליסטים חלוקים לגבי מורשתה העסקית של ויטמן. מחד, היא הצליחה לחלץ את HP ולהצעידה קדימה. מאידך, המחיר היה כבד: היפרדות מכוח אדם ומנכסים עסקיים רבים, לפני ולאחר הפיצול.

ויטמן פרשה מתפקיד מנכ"לית HPE בנובמבר האחרון ובמקומה מונה לתפקיד אנטוניו גרי. היא אף הייתה חלק מהנהלת HP Inc, החברה השנייה של תאגיד הענק, ופרשה ממנה ביולי אשתקד. בספטמבר האחרון הצטרפה ויטמן להנהלת דרופבוקס (Dropbox) וכעת, כאמור, היא מתמנה למשרה החדשה.

"NewTV הוא אחד הרעיונות הכי 'משבשים' ובעלי העיתוי המדויק שנתקלתי בהם במהלך הקריירה שלי", אמרה ויטמן. "אני שותפה לחזון של ג'פרי שלפיו תוכן איכותי, שמותאם לסגנון החיים שלנו, הוא הדבר הבא בתחום הבידור. אני נרגשת להביא את הניסיון שלי לחברה שאני מאמינה שתעשה טרנספורמציה בתעשייה, ולהיות עובדת מספר אחת בה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים