מיהו מנכ"ל חברת ה-IT שהוא גם אמן?

עופר עוז, מנכ"ל Triple T, מעלה תערוכת ציורים בשם דו שיח בעיר ● יוחנן הרסן, האוצר: "עופר, שזו תערוכתו הראשונה, בורך בכישרון ובדחף ליצירה - כתיבה, שירה וציור"

ציור של עופר עוז מתוך התערוכה דו שיח בעיר

ביום יום, עופר עוז הוא מנכ"ל Triple T. אבל במוצאי השבת הקרובה יוכלו חובבי האמנות שבינינו לפגוש את עוז בגלריה בן עמי בתל אביב, בפתיחה חגיגית של תערוכת ציורים פרי מכחולו, שנקראת דו שיח בעיר.

עוז מעולם לא למד ציור במסגרת מסודרת. ציוריו מבוססים על אינטואיציות ועל ראיית העולם, תוך שימוש בקשת של דימויים. אלה מגיעים מעולם הפנטזיה ומעולם הטבע, מחיי היום יום ומהעולם הטכנולוגי, בו הוא עוסק בין היתר בעיצוב חללים טכנולוגיים, במרכזי בקרה ושליטה, מרכזי מחשבים ומוקדי תפעול, לצד תכנון המערכות של מתקנים אלה.

עופר עוז, מנכ"ל Triple T. צילום: יח"צ

עופר עוז, מנכ"ל Triple T. צילום: יח"צ

אוצר התערוכה, יוחנן הרסן, אמר כי "תהליך הכנת תערוכה דורש מהאמן מחויבות ליושר פנימי ולכנות אמנותית-אישית. עופר, שזו תערוכתו הראשונה, בורך בכישרון ובדחף ליצירה – כתיבה, שירה וציור".

לדבריו, "הדבר המרגש בעבודות של עופר הוא יכולת ההפנמה של דמויים מהחיים ומהתרבויות שנחשף אליהן. הוא מצליח ליצור שפה אישית משלו: מודעת, עכשווית, מרעננת ובעלת הומור אינטליגנטי".

"בסדרה אורבנית, מפרק עופר את הכרך העירוני לקווים ולכתמים, ויוצר רגעים של פואטיקה בתמציתיות נקייה ונוגעת. במסכות, בדמויות, בקולאז'ים ובסגנון ציור על גבול ה-Art brut. יצירותיו עדכניות, ובעלות עוצמה ואסתטיקה מובנית מרהיבה. במשחקי האותיות באנגלית, כמו מתוך המקלדת, המוכרת לו מהעבודה היום יומית שלו, בונה עופר עוז דו שיח בעיר של אמן מתחיל וחכם עם עתיד", סיכם הרסון.

התערוכה נפתחה לקהל הרחב כבר אתמול (ב'), אולם הפתיחה החגיגית תהיה, כאמור, במוצאי שבת, בנוכחות חברים, עמיתים ומשפחה. היא תוצג עד ה-12 בדצמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים