קו החדשנות של מיקרוסופט שם את הפוקוס על Outlook

הענקית מתחילה לחשוב על הדור הבא של מערכת ההפעלה שלה ושל האפליקציות שהיא מספקת, ואחד הדברים הראשונים שהיא כבר בוחנת - זה עיצוב מחדש, עם שפה גרפית מעודכנת

Outlook.com

כשההשקה של עדכון הסתיו של Windows 10 נמצאת ממש מעבר לפינה, התפנתה מיקרוסופט (Microsoft) להתחיל לחשוב על הדור הבא של מערכת ההפעלה שלה, ושל האפליקציות שהיא מספקת, ואחד הדברים הראשונים שהיא כבר בוחנת – זה עיצוב מחדש, עם שפה גרפית מעודכנת.

אחת האפליקציות הראשונות שעומדת לעבור את השינוי הזה היא אפליקציית הדואר Outlook, בגרסתה השולחנית ל-Windows ול-macOS כאחד, כשהשינוי עבור גרסת המקינטוש אף אמור להיות משמעותי יותר. בכל מקרה, השינויים יהיו מבוססים בעיקר על העיצוב של האפליקציה עבור סביבת ה-iOS של אפל (Apple) דווקא.

אחד הביטויים לעיצוב מחדש בגרסת ה-Windows הוא שימוש בסרגל פקודות אחד במקום השלושה שנהוגים כיום, כשבקצה הסרגל קיים כפתור מיוחד המאפשר למשתמש להוסיף לסרגל פקודות משלו. עם זאת, בכל עת יוכל המשתמש לחזור ולהציג, לפי בחירה, את גרסת שלושת הסרגלים הוויזואליים. תוספת חדשה אחרת היא סרגל צד שמאפשר בקלות לעבור בין חשבונות דואר.

גרסת ה-Outlook עבור סביבת ה-macOS תציע, מעבר לעיצוב, גם מספר תכונות חדשות כולל תמיכה בהוספת טבלאות תוך כדי כתיבת הודעת דואר, העברת הודעה לארכיב בגרירת אצבע קלה, ממשק לוח זמנים חדש שמספק יותר מידע, וכן תמיכה בהעברת הודעות דואר ל-OneNote.

מה שברור לאור הדוגמאות שסיפקה החברה הוא שמיקרוסופט אינה מנסה להקנות שפה עיצובית אחידה לחלוטין עבור Outlook. לפי החברה הדבר נובע מכך שמשתמשי שתי מערכות ההפעלה דורשים דברים אחרים, מצפים לדברים אחרים, ואף מתנהלים אחרת באופן כללי בשולחן עבודה ובאפליקציות שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים