כיצד הצילה חברה ישראלית חמישה מיליארד מכשירים חכמים?

איום הסייבר BlueBorne, נגיש למכשירים מבוססי אנדרואיד, iOS ,Windows ו-Linux, ועלול, על פי ארמיס, להסתיים בהשתלטות מרחוק, גישה לרשתות ומידע ארגוני והפצת נוזקות למכשירים אחרים

להציל את העולם מהרעים. אילוסטרציה: CHOReograPH/BigStock

ארמיס (Armis), חברת סטארט-אפ ישראלית בתחום אבטחת האינטרנט של הדברים, הודיעה אתמול (ג') כי חשפה מערכת של שמונה חולשות Zero day מבוססות בלוטות' החושפות יותר מחמישה מיליארד מכשירים מבוססי אנדרואיד, iOS ,Windows ו-Linux לסכנה.

איום הסייבר BlueBorne, עלול על פי החברה להסתיים בהשתלטות מרחוק, גישה לרשתות ומידע ארגוני והפצת נוזקות למכשירים אחרים.

בהודעת החברה נמסר כי הפגיעות למתקפה זו קיימת בכל המכשירים עם גישת בלוטות'. אלו כוללים טלפונים חכמים, טלוויזיות חכמות, מחשבים ניידים, שעונים ועוד.

לטענת החברה, היא פנתה עם ממצאיה לגבי החולשות לגוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft) וקהילת Linux, ועבדה עמן על התיקונים. כמה מן הגרסאות המתוקנות, ובהן של גוגל ומיקרוסופט, החלו להיות זמינות. ארמיס המליצה להתקין את עדכוני האבטחה שיצאו בימים האחרונים על מנת להגן על המכשירים ועל המידע הארגוני.

ארמיס הוקמה ב-2015 על ידי שני יזמים ישראלים, יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל. הסטראט-אפ גייס עד כה 17 מיליון דולר מקרנות בכירות, ובהן סקויה קפיטל (Sequoia Capital) ומשקיעים מנוסים, דוגמת זוהר זיסאפל ומיקי בודאי. כיום מעסיקה החברה כ-25 עובדים במרכז פיתוח בישראל ועשרה בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים