מנכ"ל Nvidia העולמית, ג'ן-סאן הואנג, יגיע לישראל

החברה תקיים באוקטובר בתל אביב את כנס ה-GTC העולמי שלה, שבו יחשוף הואנג טכנולוגיות חדשות וייפגש עם חברות ישראליות

ג'ן-סאן הואנג, מנכ"ל Nvidia העולמית. צילום: יח"צ

ג'ן סאן-הואנג, מנכ"ל Nvidia, צפוי להגיע בחודש אוקטובר הקרוב לישראל, לרגל כנס ה-GTC (ר"ת GPU Technology Conference) העולמי, שיתקיים במרכז הירידים בתל אביב, ולרגל השקת הפעילות בארץ.

Nvidia, המפתחת מעבדים גרפיים, תקיים את האירוע העולמי השנתי שלה בפעם הראשונה בתל אביב ב-17 וב-18 באוקטובר. האירוע מיועד למפתחי GPU ולקהילה הטכנולוגית בכלל.

על הפרק: מחשבי על, בינה מלאכותית, למידה עמוקה, הגנת סייבר ומכוניות אוטונומיות

כנס ה-GTC מתקיים זה שמונה שנים ונחשב לאירוע בולט בתעשייה, בכלל זה בעולמות הבינה המלאכותית, הלמידה העמוקה, ה-Big Data, הרפואה הדיגיטלית, המציאות הרבודה, עיבוד הנתונים והמכוניות האוטונומיות. בנוסף, בישראל יתמקד הכנס גם בשורת נושאים שרלוונטיים במיוחד לתעשייה המקומית, כמו הגנה בסייבר, ביטחון וערים חכמות.

צילום: יח"צ Nvidia

צילום: יח"צ Nvidia

האירוע בישראל, שתוכניתו המלאה תפורסם בהמשך, יכלול סדנאות למידה עמוקה למפתחים, תחרות סטארט-אפים חדשניים בתחום הבינה המלאכותית, הצגה של טכנולוגיות חדשות, הרצאה מרכזית של מנכ"ל Nvidia, שישטח את חזונו בנוגע לעתיד הבינה המלאכותית, וכן שורה של דוברים מן העולם. צפויים להגיע אליו בכירי התעשייה בישראל, מפתחים, יזמים ואנשי אקדמיה ומחקר.

לדברי נתי אמסטרדם, דירקטור בכיר ומנהל הפעילות העסקית של Nvidia בארץ, "ישראל צריכה בינה מלאכותית וזו הסיבה שבחרנו להביא את GTC בפעם הראשונה לכאן".

צילום: יח"צ Nvidia

צילום: יח"צ Nvidia

"ישראל היא מדינה בעלת שם עולמי ומובילות בפיתוחים חדשניים, בין היתר בתחומי הביטחון, ההגנה בסייבר והרכבים האוטונומיים", אמר אמסטרדם. "הפעילות של Nvidia בישראל תסייע לחברות הישראליות לשמור על מקומן בחזית העולמית. מרכז הפיתוח שלנו בתל אביב יאפשר ל-Nvidia ליהנות מההון האנושי הייחודי שקיים כאן כדי לפתח את מוצרי החברה".

Nvidia הוקמה ב-1993 וב-2016 הסתכמו הכנסותיה ב-6.9 מיליארד דולר – עלייה של כ-38% לעומת השנה הקודמת. ב-2017 היא קיבלה את תואר "החברה החכמה ביותר" במגזין הטכנולוגיה העולמי MIT. החברה מספקת מעבדים גרפיים לתעשיית הווידיאו והמשחקים, עם הכנסות של יותר מארבעה מיליארד דולר מסגמנט זה בלבד ב-2016.

צילום: יח"צ Nvidia

צילום: יח"צ Nvidia

בשנים האחרונות העמיקה החברה את פעילותה בתחומי הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה, הזיהוי וההבנה של אובייקטים ותכנים ויזואליים מורכבים, המושתתים על כוח העיבוד החזק של השבבים הגרפיים.

כיום, הטכנולוגיה של Nvidia בתחום הבינה המלאכותית משמשת תעשיות טכנולוגיות, בהן מכוניות אוטונומיות, הגנה בסייבר, בריאות דיגיטלית ובניית ערים חכמות.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים