עכשיו זה רשמי: בעוד כשבועיים מוטורולה תכריז על שלושה טלפונים חדשים

עד כה היה ידוע כי המכשירים שאמורים לתפוס את הבמה באירוע הזה, הם ה-Moto Z2 Force וה-Moto X4 ● עכשיו כאמור מתברר שיהיה גם מכשיר שלישי: Moto G5S Plus

מוטורולה

מוטורולה (Motorola) תקיים ב-25 ביולי, כלומר בעוד כשבועיים, אירוע הכרזה בו תציג באופן רשמי את הטלפונים החדשים שלה.

שלושה מכשירים אמורים לתפוס את הבמה באירוע הזה, ממכשיר דגל ברמה של מכשירי הצמרת הנוכחיים, Moto Z2 Force, דרך ה-Moto X4 עליו דיווחנו בשבוע שעבר ועכשיו כאמור מתברר שיהיה גם מכשיר שלישי: Moto G5S Plus.

ה-G5S Plus הוא למעשה גרסה מוגדלת במקצת של ה-G5 Plus. המסך הוגדל מ-5.2 ל-5.5 אינץ' אבל הרזולוציה נשארה אותו דבר, 1920×1080 פיקסלים. מעבר לכך המעבד יישאר אותו דבר, Snapdragon 625 יחד עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה.

למרות שמדובר בטלפון מוגדל, הסוללה כנראה לא תגדל בהתאם למסך ותישאר בנפח עבודה של 3,000mAh. המכשיר יצויד בשתי מצלמות אחוריות בגודל של 13 מגה-פיקסלים, והקדמית תהיה בגודל של 8 מגה-פיקסלים.

מכשיר הדגל של ההכרזה הזו, ואולי של הליין הנוכחי של החברה בכלל, יהיה ה-Moto Z2 Force שגם יהיה מצויד במסך 5.5 אינץ', אבל ברזולוציית 2K עם ציפוי הגנה קנייני של החברה שמכונה ShatterShield, ועם המעבד החדש של קוואלקום (Qualcomm), Snapdragon 835.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים