ה-X4 של מוטורולה נחשף על פרטיו המלאים ברשת

המכשיר יגיע עם גוף מתכתי אחוד ועם כפתור בית מקדימה שמכיל גם חיישן טביעת אצבע ● כמו כן אמור המכשיר להציע תמיכה בתקן IP68 שמבטיח עמידות בפני מים ואבק

ה-X4 של מוטורולה. צילום: יח"צ

הדור הבא של משפחת מכשירי ה-Moto X של מוטורולה (Motorola), X4, נחשף על פרטיו המלאים ברשת, כולל תמונות שישמשו את החברה הבת של לנובו (Lenovo) כדי לקדם את המכשיר החדש.

המכשיר יגיע עם גוף מתכתי אחוד, ועם כפתור בית מקדימה שמכיל גם חיישן טביעת אצבע. כן אמור המכשיר להציע תמיכה בתקן IP68 שמבטיח עמידות בפני מים ואבק.

המסך של Moto X4, בגודל של 5.2 אינץ', יציע רזולוציית 1,920×1,080 פיקסלים, ומתחתיו תפעל המערכת על שבב של קוואלקום (Qualcomm), ה-Snapdragon 630, בה משולבות שמונה ליבות שפועלות במהירות מרבית של 2.2 ג'יגה-הרץ וכן השבב הגרפי Adreno 508. המכשיר יצויד ב-4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה וכן ב-64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, עם אפשרות להרחבה בעוד 64 ג'יגה-בייט לכל היותר באמצעות כרטיס microSD.

הפרטים החדשים שסופקו מאשרים שהמכשיר אכן יגיע עם מצלמה כפולה מאחור, אחת עם עדשה של 12 מגה-פיקסל והשנייה עם 8 מגה-פיקסל. מצלמות אלו יכולות לספק צילום וידיאו ברזולוציית 4K. דווקא המצלמה הקדמית מצוידת בחיישן הגדול ביותר, לא פחות מ-16 מגה-פיקסל.

מערכת ההפעלה של Moto MX4 תהיה אנדרואיד 7.1 ישירות מהקופסה, והוא יתמוך ב-Wi-Fi בתקן של עד 802.11ac, בבלוטות' 4.2 וגם בתקשורת 4G VoLTE. הסוללה תהיה בנפח של 3,000mAh.

עדיין לא ברור מתי מוטורולה תכריז ו/או תשיק את המכשיר החדש, אך הערכה שזה יקרה עוד השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים