מיקרוסופט: רוב המשתמשים מוגנים מהנוזקות שה-NSA לכאורה הפיצה

האקרים חשפו חוקרי אבטחה ופרסמו מסמכים פנימיים של הסוכנות, כמו גם קודים וכלים שבהם היא לכאורה השתמשה לריגול ● במיקרוסופט טוענים שלבעלי Windows 7 ומעלה אין מה לדאוג

ה-NSA. צילום אילוסטרציה: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה בסוף השבוע כי התקינה טלאי אבטחה למרבית תוכנות הריגול שסוכנות הביטחון הלאומית של ארצות הברית (NSA) לכאורה הפיצה ושדלפו בשבוע שעבר.

חוקרי האבטחה ב-Windows נחשפו על ידי כנופיית האקרים בשם Shadow Brokers, שגם פרסמה מסמכים פנימיים של הסוכנות וקודים וכלים שלכאורה השתמשה בהם כדי לרגל אחרי מחשבים או התקנים מחוברים אחרים ברחבי העולם.

"מרבית החולשות שנחשפו שייכות לפגימויות שכבר הוטלאו וטופלו במוצרים הנתמכים שלנו", כתב פיליפ מיזנר, מנהל קבוצה במרכז התגובה לאבטחה במיקרוסופט, בבלוג של החברה.

מיזנר ציין תשע פגיעויות שאותן חשפה קבוצת ההאקרים ואת טלאי האבטחה שהחברה הוסיפה כדי לטפל בכל אחת מהן. העדכונים, לדבריו, הופצו החל מאוקטובר 2008 ועד מרץ 2017, וארבעה מתוכם פורטו במידעון האבטחה MS17-010, שהחברה פרסמה ב-14 במרץ האחרון.

עוד הוא כתב כי שלוש פגיעויות נוספות ב-Windows לא הוטלאו, אבל "אף אחת מהן לא קיימת בפלטפורמות הנתמכות של החברה. כלומר, לקוחות שמשתמשים ב-Windows 7 וגרסאות מתקדמות יותר, או ב-Exchange 2010 וגרסאות מתקדמות יותר, לא מצויים בסיכון". לדבריו, "אנחנו ממליצים ללקוחות שמשתמשים בגרסאות מוקדמות יותר של מוצרים אלה לשדרגן למוצרים הנתמכים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים