מזל טוב: מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו! ילדה תאומות

למאייר ולבעלה ילד בן שלוש ששמו מק'אליסטר ● לאחר לידתו הרשתה לעצמה לקחת חופשת לידה בת שבועיים בלבד, דבר שעורר ביקורת על כך שהמנכ"לית החרוצה-מדי מייצרת במעשיה תקדים רע לאמהות העובדות בחברה ● האם הפעם ישתנה המצב?

מנכ"לית יאהו! (!Yahoo), מריסה מאייר, ילדה בסוף השבוע האחרון תאומות. כיאה להיי-טקיסטית בכירה, ההודעה על האירוע הגיע כשמאייר פרסמה פוסט בעמוד ה-tumblr שלה ובו כתבה: "זאק ואני נרגשים לבשר שהתאומות הזהות שלנו הגיעו לעולם!"

למאייר ולבעלה, זאקרי בוגו, ילד ראשון בן שלוש ששמו מק'אליסטר. לאחר לידתו הרשתה לעצמה מאייר לקחת חופשת לידה בת שבועיים בלבד, דבר שעורר ביקורת על כך שהמנכ"לית החרוצה-מדי מייצרת במעשיה תקדים רע לאמהות עובדות יאהו!

יאהו! מאפשרת באופן רשמי לכל יולדת חופשת לידה בת 16 שבועות. למרות הביקורת מסתמן כי גם הפעם תיקח מאייר כנראה חופשת לידה מוגבלת מאוד בזמן, מן הסתם כדי לא להזניח את החברה בניהולה, שבלאו הכי עוברת תהפוכות רציניות ממש בימים אלו. רק ברביעי האחרון, יום טרם הלידה המשמחת, הודיעה החברה מסנטה קלרה שבקליפורניה כי בכוונתה לוותר על ההיפרדות ממניות עליבאבא (Alibaba) ועל כך שהיא למעשה עלולה להתפצל לשתיים, כך שלמאייר יש לא רק שתי ילדות זהות לטפל בהן אלא עוד (כנראה שני) עניינים נוספים על הראש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים