גרהם לינדסי, Mcor: "בהדפסה התלת מימדית, גדלה החשיבות של הידידותיות לסביבה"

"גם בתלת מימד, חשוב שההדפסה תיעשה באופן אקולוגי", אמר לינדסי, מנמהל מכירות בכיר לאזור EMEA בחברה ● לדבריו, "הדפסה בתלת מימד בצבע מסייעת להנגיש את המוצר למציאות"

גרהם לינדסי, מנמהל מכירות בכיר לאזור EMEA ב-Mcor. צילום: קובי קנטור

"בהדפסה הרגילה יש חשיבות למיחזור הנייר שנעשה בו שימוש במדפסות. בהדפסה התלת מימדית, החשיבות של הידידותיות לסביבה גדלה עוד יותר", כך אמר גרהם לינדסי, מנהל מכירות בכיר לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ב-Mcor, שמיוצגת בארץ על ידי מפעיל.

לינדסי דיבר בכנס ההדפסה התלת מימדית 3D Printing, שנערך היום (ד'), בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה. הנחו את הכנס פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, יריב ענבר, מנכ"ל מדיאטק הייטק, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי לינדסי, "אנחנו מספקים מדפסות ידידותיות לסביבה. לקחנו את ההדפסה בדו מימד והעברנו את התהליך לתלת מימד. אבל, עדיין חשוב לעשות את ההדפסה באופן אקולוגי".

הוא אמר כי "הטכנולוגיה של Mcor מאפשרת להפוך בקלות רעיונות למציאות מוחשית. הדבר נעשה באיכות גבוהה, בעלות כלכלית נמוכה, באמצעות נייר ובצבע מלא". לדבריו, "ההפקות התלת מימדיות של Mcor מתאימות למגוון רחב של צרכים, החל מיצירת אבטיפוס של מוצרי צריכה דרך מודלים – אדריכליים, הנדסיים וגיאוגרפיים, ועד מוצרים לתחום הרפואי ולצרכי לימוד". לינדסי ציין כי "בעזרת מדפסות התלת מימד שלנו, ניתן להדפיס מוצרי צריכה בהתאמה אישית מלאה, בדיוק לפי הצרכים והמידות של הלקוח, ואפילו עם שמו".

"הטכנולוגיה פרי פיתוח שלנו SDL (ר"ת Selective Deposition Lamination) מאפשרת לנו להביא למעצב, למהנדס, לארכיטקט, לאמן ולרופא יכולת לפעול בתלת מימד בעולם צבעוני. אנחנו רוצים לתת צבע לתלת מימד. על ידי כך שהמוצרים או המודלים מודפסים באופן צבעוני, העיצוב נהיה הכי קרוב למציאות. אנשים יכולים להביט עליו טוב יותר ולתקשר עם ארגונים טוב יותר. הדפסה בתלת מימד בצבע מסייעת להנגיש את המוצר למציאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים