"Low Code – הכלי לשחרור הסכרים שמעכבים את הטרנס' הדיגיטלית"

מהי טרנספורמציה דיגיטלית מתמשכת? על השאלה הזאת ענה יניב לוי, מנהל החדשנות הטכנולוגית באג'ייל פוינט, בדבריו בכנס Low Code-No Code של אנשים ומחשבים

יניב לוי, מנהל החדשנות הטכנולוגית באג'ייל פוינט.

"כשחושבים על טרנספורמציה דיגיטלית, צריך לזכור שכל הנהרות הולכים לים. ארכיטקטורה נטולת קוד היא המפתח לשחרור הסכרים, כדי שזה יקרה גם כאן", כך אמר יניב לוי, מנהל החדשנות הטכנולוגית באג'ייל פוינט, בדבריו בכנס Low Code-No Code של אנשים ומחשבים. הכנס נערך לפני ימים אחדים במרכז האירועים והכנסים לאגו בראשון לציון, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה.

בדבריו ענה לוי על השאלה: מהי טרנספורמציה דיגיטלית מתמשכת? לדבריו, "כיום, כשמדברים על Low Code או No Code, מדברים על פיתוח אפליקציות, אבל לא על אילו סוגי אפליקציות ניתן לפתח. ברוב המוחלט של הכלים, ה-Low Code-No Code מכסה רק את שלב הפיתוח שלהם, אבל בסופו של דבר, הם מייצרים קוד, כך שנצבר חוב טכני. עם הפתרון של אג'ייל פוינט, יש Low Code-No Code לכל אורך הדרך – אנחנו מייצרים, פורסים ומריצים מודל ללא קוד, ללא צבירת חוב טכני".

"חמישה קונספטים וכלים חדשניים ביותר לשנים הקרובות"

לוי ציין "חמישה קונספטים וכלים חדשניים ביותר לשנים הקרובות: טרנספורמציה דיגיטלית; פיתוח האזרח; AI, GenAI ולימוד מכונה; קונברג'נס; ושיפור מתמיד. אלה הנהרות שזורמים אל הים ויוצרים אותו".

"טרנספורמציה דיגיטלית היא לא טכנולוגיה אלא ערך עסקי שנועד על מנת לייצר חוויית מותג דיגיטלית מלאה", אמר. "צריך להתאים אותה לכל הממדים והרבדים של הפעילות של החברה – באופן מיידי וכזה שמשתנה כל הזמן, זוהי נקודת המפתח כאן: הטרנספורמציה הדיגיטלית מצריכה התאמה והסתגלות למציאות ולסביבה שמשתנות ללא הרף. לכן, טרנספורמציה דיגיטלית היא סטייט אוף מיינד".

הוא ציין כי "ארכיטקטורת Full Stream מאפשרת שפה ויזואלית אחידה, שמספקת אמת אובייקטיבית אחת. היא מאפשרת ביצוע משימות אוטונומיות והתאמה דינמית של תהליכים, בהתבסס על לימוד מתמשך של המידע הארגוני. הפתרון של אג'ייל פוינט מבוסס על הארכיטקטורה הזאת וכולל את כל זה, כולל AI ו-GenAI. הוא מאפשר פיתוח אפליקציה שמבוססת על טקסט קריא, שתנחה את המכונה איך לעבוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים