Liveperson קנתה חברה שמאפשרת תקשורת אונליין בין עסקים ללקוחות

הנרכשת, CAO LLC, פופולרית בעיקר בענף הרכב, אולם החלה לחדור לשווקים נוספים ● סכום הרכישה: 65 מיליון דולר ● LivePerson אף פרסמה את התוצאות הרבעוניות, שמראות על זינוק בהכנסות - אבל גם בהפסד הנקי

ערן ואנונו, סמנכ"ל הטכנולוגיות של LivePerson ומנהל מרכז הפיתוח שלה ברעננה

LivePerson הודיעה על רכישת CAO LLC (ר"ת !Contact At Once) – חברת תוכנה אמריקנית שמאפשרת תקשורת אינטרנטית במכשירים ניידים בין עסקים ללקוחות, באמצעות צ'אטים ו-וידיאו. במקביל, היא פרסמה את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השלישי של השנה, שמראות זינוק בהכנסות, אך גם בהפסד הנקי.

במסגרת ההסכם תרכוש LivePerson את כל הונה העצמי המונפק של CAO בתמורה ל-65 מיליון דולר – 43 מיליון דולר במזומן ו-22 מיליון במניות. הנרכשת תקבל בהמשך סכום של עד חמישה מיליון דולר נוספים אם היא תעמוד ביעדים כלכליים, אסטרטגיים ומיזוגיים, ובציוני דרך שנקבעו בהסכם.

CAO היא ספקית מובילה לצ'אט בענף הרכב, עם בסיס לקוחות שכולל יותר מ-13 אלף סוכנויות, יצרני רכב רבים ומרבית האתרים המובילים לחיפוש ולפרסום בתחום זה. החברה החלה באחרונה לחדור גם לענף הנדל"ן, ובפרט לשווקי השכירות ולפרויקטי בנה ביתך. הפלטפורמה של הנרכשת מאפשרת לצרכנים ליזום צ'אטים עם עסקים מקוונים מהאתרים שלהם, כמו גם מאתרי חיפוש ותוכן.

ערן ואנונו, סמנכ"ל הטכנולוגיות של LivePerson ומנהל מרכז הפיתוח שלה ברעננה, אמר כי "הטכנולוגיה והפתרון של CAO מאפשרים לנו לפתח מודלים חדשים של התקשרות בין צרכנים למגוון של עסקים מקוונים, בכל רגע נתון ועל גבי מגוון ערוצי תקשורת".

כאמור, לצד הודעת הרכישה פרסמה החברה את הדו"חות הכספיים שלה. ההכנסות הרבעוניות של החברה גדלו ב-16.81% ל-52.79 מיליון, בעוד שההוצאות עלו ב-14.4%. העובדה שההכנסות עלו בשיעור ניכר יותר מההוצאות הביאה לשיפור בהפסד התפעולי, שצנח ב-69% ל-401 אלף דולר. לעומת זאת, ההפסד הנקי זינק ב-56.16% ל-1.15 מיליון דולר, משום שבעוד שברבעון השלישי אשתקד קיבלה LivePerson החזר מס של 362 אלף דולר, ברבעון המדווח היא שילמה חובות מס של 962 אלף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים