גוגל תשחזר את הסיסמאות שנמחקו ביישום של כרום למערכות iOS

עקב באג שקשור למנגנון של הגלישה האנונימית נמחקו סיסמאות שמורות של המשתמשים ופרטים נוספים ● מגוגל נמסר, כי היא מבצעת הליך שחזור של הסיסמאות הללו, אולם ייתכן שלא כל כתובות ה-URL ישוחזרו

בקרוב: הביומטריה תחליף את הסיסמאות? אילוסטרציה: אימג'בנק

באג שקשור למנגנון הגלישה האנונימית של כרום (Chrome) גרם באחרונה למחיקת סיסמאות שמורות ופרטים נוספים של משתמשים. גוגל (Google) כבר פתרה את הבעיה ומסרה, כי היא תשחזר את הססמאות הללו.

על פי דיווחים שפורסמו ברשת, מספר משתמשים במכשירי iPhone ומחשבי iPad התלוננו, כי הסיסמאות השמורות שלהם נמחקו לאחר שעדכנו את יישום כרום למערכות iOS. באתר Chromium, המיועד למפתחי כרום, פורסם שהבעיה קשורה לסגירה של כרטיסיית הגלישה האנונימית בדפדפן.

"הבעיה של אובדן הנתונים מוכרת לנו ואנחנו פועלים לשחזר את הסיסמאות ואת כתובות ה-URL שהוקלדו", נכתב בהודעה שפרסמה בבלוג כרום של גוגל סי דין אגילר, שמופקדת בחברה על חוויית השימוש של הצרכנים הפרטיים. לדבריה, "חסמנו גם את האפשרות של המחיקה האוטומטית כדי למנוע מחיקה של סיסמאות נוספות עד שהבעיה תתוקן".

עם זאת, אגילר הזהירה, כי ייתכן שלא כל כתובות ה-URL ישוחזרו וכי נתונים עשויים להוסיף ולהימחק אם יוצאים ממצב הגלישה האנונימית בגרסה הנוכחית של הדפדפן, שבה לא יושם עדיין התיקון. היא הבטיחה ש-"שורש הבעיה" יתוקן בגרסה הבאה של כרום, שתוצע "בהקדם האפשרי" ב-App Store.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יחיאל

    כיצד ניתן לשחזר סיסמאות של גוגל כרום אם מחקתי היסטוריית גלישה ובטעות זה כלל גם סיסמאות האם יש דרך כזאת?

  2. אמיר סרנגה

    אבטחת הגישה המחשובית מרחוק של גוגל כרום משתמשת בפרוטוקול פתוח וסיסמאות חלשות. ניהול סיסמאות נכון והעברתם צריך להתבצע במערכת ניהול הגישה הנ"ל עם הצפנה. .. אמיר סרנגה

אירועים קרובים