השבוע: ההופעה הפומבית הראשונה של מנכ"לית יבמ החדשה

המנכ"לית, ג'יני רומטי, תשתף את משתתפי כנס השותפים העסקיים של הענק הכחול הקהל בתובנות שלה לגבי האופן שבו ניתן להשיג צמיחה עסקית ואפקטיביות גבוהה יותר בשנים הקרובות ● באירוע ישתתפו 11 חברות ישראליות - אמדוקס, פבריקס TV , סאפייאנס, וריאנט, ScaleMT, אלווריון, פאנטק, נס, רדוור, מוסט ונייס

26/02/2012 10:48

הנושא המרכזי באירוע השותפים העסקיים של יבמ (IBM) יהיה תהליכים מיטביים שמאפשרים לספק ללקוח ערך מרבי בסביבה שמתפתחת בקצב מסחרר – כך נמסר מהחברה. הכנס, PartnerWorld Leadership 2012, ייערך השבוע בניו-אורלינס, ארצות הברית, בהשתתפות כ-1,500 שותפים עסקיים בכירים של הענק הכחול מרחבי העולם, בהם נציגים של 11 חברות ישראליות. וירג'יניה (ג'יני) רומטי תיתן בכנס את הופעתה הפומבית הראשונה מאז שנבחרה לתפקיד מנכ"לית יבמ. יחד עם בכירים ביבמ ומומחים ידועי שם בתעשייה, היא תשתף את הקהל בתובנות שלה לגבי האופן שבו ניתן להשיג צמיחה עסקית ואפקטיביות גבוהה יותר בשנים הקרובות.

המשתתפים באירוע ישמעו על אסטרטגיות יבמ עבור מיחשוב ענן, analytics Business, העולם החכם (Smarter planet), שוק הביניים והשווקים הצומחים.

גבי טל, דירקטור ביבמ אירופה שעומד בראש פעילות הקשרים עם מפתחי תוכנה ביבשתבנוסף למאות שותפים עסקיים שעוסקים במכירות של ציוד ושירותים של יבמ, ישתתפו בוועידה נציגים של 200 מפתחי תוכנה עצמאיים (ISV's) מרחבי העולם, 80 מהם מאירופה, כולל ישראל. החברות הישראליות שתשתתפנה בכנס הן: אמדוקס (Amdocs), פבריקס TV, סאפייאנס, וריאנט, ScaleMT, אלווריון, פאנטק, נס (Ness), רדוור (Radware), מוסט ונייס (Nice).

גבי טל, דירקטור ביבמ אירופה שעומד בראש פעילות הקשרים עם מפתחי תוכנה ביבשת, ציין ש-"הכנס מהווה עבור חברות הטכנולוגיה ומפתחי התוכנה הזדמנות מצוינת לשמוע מהמנהלים הבכירים ביותר של יבמ, כולל רומטי, על הכיוונים אליהם הולך השוק בשנים הקרובות והמטרות שהציבה לעצמה יבמ במפת הדרכים שלה לקראת 2015".

הוא ציין, כי "בנוסף להשתתפות באירועים הרבים המוצעים בכנס, קבעו הנציגים הישראלים עשרות מפגשים עם בכירים ביבמ, בפניהם יוכלו להציג את הפתרונות שלהם. אנחנו מקווים שהפגישות הללו יניבו שיתופי פעולה חדשים והזדמנויות עסקיות משותפות לחברות הישראליות וליבמ".

לדברי טל, במהלך האירוע יוצגו חידושים בתחומי מיחשוב הענן, המיחשוב האנליטי העסקי, פתרונות לשווקי ביניים, התפתחויות בשווקים צומחים ו-Big Data. יבמ אף תכריז בכנס על הזוכים בתחרות השותפים העסקיים המובילים Beacon Award, שסיפקו ללקוחותיהם את הפתרונות החדשניים ביותר בדרך למימוש חזון העולם החכם של יבמ למציאות.

מערכת אנשים ומחשבים תדווח מהאירוע

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים