One1 נכנסת לעולם הסאפ: רוכשת 70% מאקזקט סופט תמורת חמישה מיליון שקלים

אקזקט סופט היא חברת ייעוץ המתמקדת בטכנולוגיות סאפ וב-BI שמונה עשרות עובדים ונותנת שירות, בין השאר, לגופים ביטחוניים ולבנקים ● הסיבה לרכישה היא רצונה של One1 להרחיב את פעילותה לעולם הסאפ, שבו לא הייתה פעילה עד כה ● שי אוזון, מנכ"ל One1 תוכנה, אמר ש-"לא רכשנו 100% מהחברה מאחר שאנחנו רוצים להשאיר את השותפים שימשיכו להוביל אותה; יש בידינו אופציה להשלים את השליטה אחרי כמה שנים"

One1 רוכשת 70% מחברת אקזקט סופט (Xact-Soft) תמורת סכום של חמישה מיליון שקלים. הודעה לא נמסרה לבורסה עקב סכום הרכישה הנמוך. הסיבה לרכישה היא רצונה של One1 להרחיב את פעילותה לעולם הסאפ (SAP), שבו לא הייתה פעילה עד כה.

אקזקט היא חברת ייעוץ המתמקדת בטכנולוגיות סאפ וב-BI. היא מונה עשרות עובדים – יועצי תשתיות ויועצים אפליקטיביים. בין לקוחותיה נמנים צה"ל, משטרת ישראל, התעשייה האווירית, בנק ישראל, בנק מזרחי טפחות, ישראכרט, מגדל, קבוצת כלמוביל, בטר פלייס ומיתב – תאגיד המים של פתח תקווה.

רכישת השליטה באקזקט צפויה לחזק את מעמדה של One1 כאינטגרטורית בעולם ה-ERP של סאפ ובפלטפורמת ה-Netweaver שלה, ותעמיד אותה כמענה לשחקניות המרכזיות בתחום – נס ישראל, יבמ (IBM) ישראל, מלם-תים, טלדור ואדוונטק.

שי אוזון, מנכ"ל One1 תוכנה, אמר בראיון לאנשים ומחשבים, כי "לא רכשנו 100% מהחברה מאחר שאנחנו רוצים להשאיר את השותפים שימשיכו להוביל אותה. יש בידינו אופציה להשלים את השליטה ל-100% אחרי כמה שנים".

לדבריו, "אקזקט פועלת בעולם הסאפ – ויש המון ארגונים שמריצים סאפ. יש לנו פעילות קטנה בתחום ולא ביצענו פרויקטים בו. באמצעות הרכישה נרחיב את הפעילות שלנו בתחום באופן משמעותי".

הוא הוסיף, כי "אנחנו חברת ה-ERP הגדולה בישראל וכעת אנחנו מרחיבים את הפעילות שלנו לסאפ, לצד הפעילות בעולם של אורקל (Oracle). הפעילות שלנו לא תהיה בהכרח בעולם ה-ERP, אלא גם בעולמות כמו תשתיות סאפ והמובייל מבוסס פלטפורמת סייבייס (Sybase) שסאפ רכשה. הדבר יגביר את כושר ההתמודדות שלנו במכרזים בתחום".

רכישה נוספת ש-One1 הודיעה עליה באחרונה, לפני כחודשיים, היא זו של טסקום בדיקות תוכנה, תמורת סכום של עד 20 מיליון שקלים. במסגרת העסקה, תרכוש One1 את טסקום תמורת כ-15 מיליון שקלים שישולמו במועד סגירתה ועד חמישה מיליון נוספים, בכפוף להתאמות שסוכמו בין הצדדים. מחזור ההכנסות של טסקום הסתכם ב-2010 בכ-95 מיליון שקלים ומועסקים בה כ-360 עובדים, מרביתם עובדים מקצועיים בתחום הבדיקות. יצוין, כי החברה פועלת בארץ ובחו"ל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמית

    חיים ורועי - אתם תותחים . כל הכבוד !!!

אירועים קרובים