מחקר: משתמשי iOS אחראים ל-92% מהיקף הקניות במכשירים ניידים

אף על פי שאנדרואיד היא הפלטפורמה הסלולרית הנפוצה ביותר, ממחקר חדש עולה, כי משתמשי iOS היו אחראים בדצמבר ל-92% מההיקף הכולל של הקניות במכשירים ניידים ● כמו כן, משתמשי iOS הוציאו בכל עסקה יותר מאשר משתמשי אנדרואיד – 123 דולרים בהשוואה ל-101 דולרים ● בסך הכול, סכום הקניות במכשירים ניידים עמד בדצמבר על קרוב ל-4% מהסכום הכולל של הקניות

מרבית הקניות ממכשירים ניידים נעשות באמצעות מכשירי iOS של אפל (Apple) – כך עולה מדו"ח חדש של חברת המחקר RichRelevance. כך, מתוך כ-3.4 מיליארד עסקות שבוצעו ממכשירים ניידים בחודשים אפריל עד דצמבר השנה היו המשתמשים במכשירי iOS אחראים ל-88% מאלה שבוצעו באפריל ול-92% מאלה שבוצעו בדצמבר. עוד עולה מהמחקר, כי גם הגובה הממוצע של ההזמנה במכשירי iOS עולה על זה שבמכשירי אנדרואיד (Android), ועמד על 123 דולרים בהשוואה ל-101 דולרים (או 87 דולרים במחשבים שולחניים).

בסך הכול, סכום הקניות במכשירים ניידים עמד בדצמבר 2011 על 3.74% מהסכום הכולל של הקניות. יצוין, כי מדובר בהערכה, משום שאין עדיין נתונים סופיים ביחס לדצמבר. נתון זה מהווה עלייה של יותר מפי שניים בהשוואה לאפריל, שבו עמד השיעור על 1.87% בלבד. שיעור העסקות במכשירים ניידים עומד כיום על 18% מכלל העסקות.

"הנתונים מהאתרים שעמם אנחנו משתפים פעולה ממחישים את העוצמה של פלטפורמת iOS ככלי לקניות באינטרנט", ציין דייוויד זלינגר, מנכ"ל RichRelevance. לדבריו, "אף על פי שהשיעור עדיין לא גבוה, הרי שבשמונת החודשים האחרונים הוא הוכפל, והוא ממשיך לצמוח בקצב מואץ".

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים