פייסבוק הציגה את אפליקציית Internet.org

בפייסבוק הביעו תקווה כי האפליקציה תעודד אנשים נוספים לגלוש באינטרנט ולגלות שירותים מועילים, למשל בתחומי הבריאות והתעסוקה ● המהלך, שמבוצע בשלב ראשון בזמביה, הוא חלק מתפיסת העולם של מארק צוקרברג על המהפכה הגדולה ביותר: מהפכת האינטרנט לכולם

פייסבוק מגשימה חלום. Internet.org

פייסבוק (Facebook) הציגה את אפליקציית Internet.org, שבעזרתה ניתן לעיין בשורה של שירותי מידע על בריאות, תעסוקה ומידע מקומי וכל זאת ללא חיוב על תקשורת נתונים.

בפייסבוק הביעו תקווה כי האפליקציה תעודד אנשים נוספים לגלוש באינטרנט ולגלות שירותים מועילים. האפליקציה מוצעת בשלב ראשון למנויי חברת Airtel בזמביה, ולאחר שחוויית השירות תשופר, מבטיחים ברשת החברתית, תוצע האפליקציה במקומות נוספים בעולם.

גרעין האפליקציה מתבסס על הרכישה האחרונה של פייסבוק את החברה הישאלית אונבו (Onavo), שעוסקת באיסוף מידע על שימוש במכשירים חכמים. מהלך זה של פייסבוק עומד בקו ישיר עם תפיסת עולמו של המנכ"ל והמייסד, מארק צוקרברג, כפי שביטא במספר הזדמנויות. הבולטת ביניהן הייתה במאמר שפורסם שפרסם בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

צוקרברג צפה במאמר כי "המהפכה הגדולה ביותר" עדיין לפנינו, "כאשר מיליארדי אנשים יתחברו לאינטרנט בפעם הראשונה. השינוי המשמעותי ביותר עשוי להיות תחושה של חברה עולמית. כיום אנחנו יכולים לשמוע את הקולות של שליש בלבד מאוכלוסיית העולם. חסרים לנו היצירתיות והפוטנציאל של שני השלישים הנוספים. מחר, אם נצליח, תייצג רשת האינטרנט באמת את כולם". ייתכן ש-Internet.org היא צעד קטן בדרך לאינטרנט גדול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים