הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: ורד ליברמן, המנהלת האזורית של Veeam

איך עברה השנה על החברה - בישראל ובכלל? איזה גידול היא רשמה ב-2016 בארץ? ומה צפוי לה ב-2017?

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam

במה הצטיין ארגונך בשנה האחרונה?
"השנה חווינו גידול משמעותי בפעילות הענן, על כל גווניה: DRaaS, גיבוי לענן, לרבות שיתופי פעולה רבים עם ספקי ענן ועם טכנולוגיות כמו אלה של HPE ו-VMware. כחברה הקשובה לשוק ולצרכיו, חברנו גם למיקרוסופט (Microsoft), ובתוך פרק זמן קצר הוצאנו לשוק פתרון גיבוי ל-Microsoft Office 365. פתרון זה מאפשר ללקוחות לגבות את מערך המיילים שלהם מכל מקום שבו הם נמצאים ישירות לאתר שלהם, עם חיסכון ניכר בזמן, במשאבים ובעלויות. במהלך השנה חווינו דרישה גבוהה למוצר.

מספר הלקוחות של Veeam בעולם צמח ב-2016 לכ-216,500 ובישראל עברנו את הרף של 1,600 לקוחות, הרבה מהם ארגוני אנטרפרייז .

לסיכום, אני יכולה לומר בגאווה שבשנה החולפת הגדלנו את ההכנסות בישראל ביותר מ-30%".

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"ב-2017, האתגר הגדול ביותר שלנו בעיניי הוא לעשות את הקפיצה מחברה המספקת פתרון גיבוי בסביבה וירטואלית לחברה המספקת זמינות 24.7.365 בכל האתרים של הלקוח, גם אם מדובר במגוון רחב של סביבות עבודה – סביבה וירטואלית ומגוון סביבות ענן. היכולת לספק מענה היברידי, כולל נראות וזמינות של כל הנתונים, מכל מקום בעולם תאפשר לנו להציע מניפה רחבה ומורכבת של שירותים, בהתאמה לצרכים של כל לקוח".

אילו ממשקי עבודה יש לכם עם סטארט-אפים?
"סטארט-אפים מאמצים את הטכנולוגיה שלנו בטבעיות רבה, שכן הם מקימים סביבות עבודה וירטואליות מיומם הראשון. בישראל אנחנו עובדים עם סטארט-אפים רבים ממגזרים שונים, ביניהם אבטחת סייבר, אנרגיה סולרית, פתרונות ענן ואינטרנט".

בנימה אישית

מי אני? "ורד ליברמן, תושבת רמת השרון, נשואה + 2. בשעות הפנאי המעטות שיש לי, בין העבודה, הילדים והכלב, אני פעילה בעמותות שעובדות עם נערים בסיכון".
שירות צבאי? "מ"כית בג'וליס, בקורסי טירונות. במסגרת זו אף העברתי טירונות 'גיוס מיוחד' לחניכות מרקע סוציו-אקונומי קשה. מדובר בטירונות שארכה חודשיים וכללה תכנים נוספים, יחס אישי לכל חיילת והכנה אישית ומעמיקה יותר לקראת ההשתלבות בצה"ל. זו הייתה חוויה מרתקת עבורי והוציאה ממני יכולות חדשות, שלא הכרתי קודם".
מסלול לימודים? "הנדסת תעשייה וניהול במכללה למנהל".
אני מכהנת בתפקיד החל מ…? "ינואר 2012. למעשה, פתחתי את הסניף של Veeam בישראל".
מה עשיתי קודם לכן? "כיהנתי כמנכ"לית של נובל (Novell) ישראל, שנמכרה ל-Attachmate וסגרה את הסניף בארץ".
מה זכור לי מהתפקיד הראשון שלי בתעשייה? "אני זוכרת את באג 2000 ואת הבהלה שיצר בשוק. חברות וארגונים רבים השקיעו כספים ומאמצים כדי לשדרג תשתיות ולהתקדם עם הטכנולוגיה, כתוצאה מהחשש שעורר באג 2000. בבוקר הראשון של שנת 2000 התעוררנו וראינו שכלום לא השתנה. אבל משהו בכל זאת השתנה – ארגונים הבינו שהטכנולוגיות החדשות מייעלות את העבודה, משפרות את השירות ובשורה התחתונה הופכות אותם לרווחיים יותר. ההתקדמות הטכנולוגית הזאת המשיכה להוביל אותם קדימה והשפיעה על הדרך שבה הם המשיכו לאמץ טכנולוגיות בשנים שלאחר מכן".

לפנייך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרגי את חשיבותם לפי דעתך, מהגבוה לנמוך.
"סייבר, DRP/BCP, דיגיטל, האינטרנט של הדברים, דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC), אנליטיקה, מוביליטי, יחסי מנכ"ל-מנמ"ר, תוכנה כשירות (SaaS) והעיר החכמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים