מטריקס מציגה את הרבעון הטוב בתולדותיה, עם עליות בולטות

החברה השיגה ברבעון הראשון של השנה תוצאות שיא בהכנסות וברווחים, שנובעות כולן מפעילות אורגנית

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס.

מטריקס פרסמה היום (ד') את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של 2024, ואלה הן התוצאות הרבעוניות הטובות בתולדותיה. כתוצאה מכך, המניות שלה עולות במסחר בבורסת תל אביב.

החברה רשמה ברבעון ביצועי שיא בכמה פרמטרים: ההכנסות צמחו ב-12.6% ל-1.45 מיליארד שקלים; הרווח הגולמי עלה ב-9.8% ל-207 מיליון; זה התפעולי גדל ב-9.1% ל-110.7 מיליון; הרווח הנקי צמח ב-9.3% ל-71.4 מיליון; והרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות רשם עלייה של 13% ל-68.6 מיליון. גידול נרשם גם ב-EBITDA, שעלה ב-5.9% ל-157.5 מיליון שקלים.

העליות נובעות כולן מצמיחה אורגנית, עם גידול בהיקף הפעילות בכל המגזרים, פרט לקיטון במגזר ההדרכה וההטמעה.

מטריקס ממשיכה לחלק דיבידנדים בהתאם למדיניות החלוקה הרגילה שלה, בשיעור של עד 75% מהרווח הנקי לבעלי המניות. בחודש שעבר החברה חילקה לבעלי מניותיה דיבידנד בסך של 80.7 מיליון שקלים בגין ריווחי המחצית השנייה של 2023. עם פרסום התוצאות הכספיות של הרבעון הראשון של 2024 היא הודיעה על חלוקת דיבידנד נוסף בסך של 51.5 מיליון שקלים (81 אגורות למניה).

"הישג מרשים, במיוחד על רקע המלחמה"

לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, "אנחנו מסכמים את הרבעון הראשון של 2024 עם תוצאות שיא של כל הזמנים בכל מדדי הפעילות: במכירות, ברווח הגולמי, ברווח התפעולי, ברווח הנקי וברווח הנקי לבעלי מניות החברה. מקור כל אלה הוא בצמיחה אורגנית. זהו הישג מרשים בכל עת, אך במיוחד על רקע אירועי המלחמה וחוסר היציבות הגיאו-פוליטית".

"למטריקס אלפי לקוחות, ביניהם חברות גדולות בישראל ובארצות הברית, בכל תחומי הטכנולוגיה, ובעיקר באלה המאופיינים בביקוש גבוה, דוגמת דיגיטל, דאטה ו-AI, סייבר, ענן ומערכות ליבה תפעוליות. החברה נהנית מבסיס פעילות חזק ומאיתנות פיננסית, שמאפשרים לה להמשיך ולהציג צמיחה קונסיסטנטית, שמובילה לתוצאות שיא לאורך שנים – גם בזמנים סוערים של אתגרים כלכליים, פוליטיים וביטחוניים", הוסיף.

"אנחנו שחקן בולט בביצוע פרוייקטי אינטגרציה רב שנתיים רחבי היקף בישראל", אמר גוטמן. כדוגמאות הוא נתן שני פרויקטים: "ניהול התכנון והביצוע של המטרו של גוש דן, בקו M1 – פרויקט התחבורה הגדול ביותר בישראל, שמשכו מוערך ב-13 שנים ושכר הטרחה בגינו עומד על כשני מיליארד שקלים (שחלקנו מתוכו הוא 36%), ופרויקט טרנספורמציה דיגיטלית רחב היקף, שאנחנו מבצעים בימים אלה באחד הגופים הפיננסיים הגדולים בישראל ושצפוי להימשך כמה שנים, בהיקף של מעל 100 מיליון שקלים".

עוד הוא אמר כי "אנחנו רואים צמיחה בהיקפי הפעילות ברבעון בעולמות התשתיות והענן, עם עליות של 16.7% בהכנסות ושל 19.3% ברווח התפעולי. מטריקס לוקחת חלק משמעותי בפרויקט נימבוס, שצפוי לחולל שינוי עמוק ומשמעותי בכל היבטי המחשוב של המגזר הציבורי. בעקבות המלחמה, חלה האצה בתהליכי המעבר לענן, ולמטריקס יש סל מוצרים רחב ביותר במרקטפלייס של נימבוס, עם פוטנציאל גידול משמעותי. עוד ראוי לציין את הפעילות רחבת ההיקף והצומחת של הזרוע הביטחונית שלנו בתחומי הסייבר וה-AI, עם מגה פרויקטים דוגמת פיתוח מערכת AI מתקדמת על גבי תשתיות ענן למדינה זרה, בתמורה כוללת של 40 מיליון דולר".

"הפעילות שלנו בארצות הברית ממשיכה להציג צמיחה", הוסיף גוטמן, "עם גידול של 10% בהכנסות ל-118.7 מיליון שקלים ושל 15.4% ברווח התפעולי ל-17 מיליון שקלים. למטריקס פעילות ענפה במגזר הפיננסי, עם התמחות במניעת פשיעה פיננסית, על כל הרגולציות הנגזרות ממנה, ואנחנו מרחיבים את התקשרויותינו עם בנקים גדולים בעולם מ-GRC לניתוח נתונים ולתחומים נוספים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חברה של נוכלים אחד אחד

    חברה של נוכלים אחד אחד

  2. אין כסף

    עושים רווחים, יפה מאד אבל על העובד הקטן לא מתחשבים

אירועים קרובים